Follower(s)

Wednesday, November 3, 2010

gara gara nak menang !

petang tadi ape daa jadi ?


maen badminton ke ber-ga-lak ! gahahahaha



korang korang . ehh bukan wawa . saya nak gambar tadi . errrr , nak tunjuk kat satu dunia yang saye reti maen badminton . termasuk Fad . jangan pandang rendah dengan sayee eh b . saye tawu la saye rendah :P aku pon bukan nye terer sangat pon . setakat sikit sikit bole lah . alahaii , aku ni kan . malas je . selalu merendah diri . hahaha - -' please lah . bole go go and shhhuhhh ! hahaha .





ehhh . kau tunggu aku kat sane ? hebat lah sangat kau ehhh !


ape yang penting . aku bukan jenis yang suka maen berpartner partner ni . agas . haha . kau tawuu . nanti bile shuttle tu datang dua dua nak pkul . tapi dua dua tak pukul . sebab takut kene kepala  team sendiri . lepas tu buat bukuu taku . Hahahaha . macam apee je . tu yyang malas main beregu . tak suke tak suke . 


errr , kanak kanak bawah umur . tak tak . orang tua mesti gelak tengok kita orang main . sebab apee ? sebab penuh bersemangat lagi ceria . kau tawuu ceria . kita orang memang ceria dalam segala hal . hal paling penting dalam hidup korang . sebab petang tu semua ada , yes . bukan senang nak kumpul semua geng geng seangkatan sehidup semati . err , tak kot . sehidup jee . semati tak . 


I Love Today :)

No comments:

Post a Comment