Follower(s)

Tuesday, November 2, 2010

Exam Finish ! 


*selasa pulang buku , dapat buku baru . baru ke ? haha


activity Today , and tomorrow and Tomorrow and tommorow . 


hari ni , semua geng geng seangkatan tentera aku nak datang rumah . tak dia orang memang setiap hari datang rumah aku . ye lakan . semua dah tergila gila dekat si AB . setiap hari datang nak jenguk AB . gahaahaha . korang ni . gatal seweyhh seweyhh . ishhhh , AB is mine okayyy . hahaha . macam ape jee


errr , Mira jangan maraaa . tapi tolong lah jgn nak bagi tawu sesapa yang korang datang rumah aku . sebab ? aku tak nak bende semalam jadi lagi . pleasee la . dia memang tak tepati waktu . haishhh . gedik okayy


eeeeeheeee :D


Badminton Game's todayy


aku nak practice . hari sabtu nak ada game besar dengan Fad ! hahaha . bengang jee . tak rukar kan "e" kepada "a" haaa :) errr , tadelah saje saje jee . nak penuhi masa lapang . yelakan . aku kat rumah sorang sorang , so , kawan kawann ni je lah yang ada nak buat aku happy setiap petang . nak harap kan sape lagi . 


esok ? cake house okayy . sape nak join datang . cehhh . tapi duduk meja lain :P



No comments:

Post a Comment