Follower(s)

Saturday, November 20, 2010

- -'

aku langsung langsung tak jeles . seriously , langsung !




wa tak main la jeles jeles manja ni . wa nak dislike je  . macam ape la kan . haish , tapela . weyhh weyhh korang terima kasih . sikit pon wa tak heran derrr . aishhhh , harap je wa tade kan masa tu . bafak arr lu orang bagi wa penangan hebat ek . tape wa masih sabar . okay wa tengah relax la ni . nampak tak muka relax wa yang agak agak mintak tendang ni -,-



saya cakap saya sabar . saya sabar la .



ouhhh . forget it babe . walau pun tak boleh kan . dah dah lupakan . buat apa fikir . eeeeeeeeiiiiiyhhhhh ! menyampah . menyampah . menyampah . menyampah . haaduuuiiii , tapi tak pe . asal korang bahagia aku turut bahagia . walaupun tak bahagia . alaaaaaa , memang tak bahagia la .




tapelah . nak buat macam mana sape suruh aku nak cuti awal sangat . amek kau terima lah penangan hebat dari bestie aku . haiishh . hidup hidup . tak pela . suda suda la dengan ratapan haktuiihh aku ni . boleh renyuk renyuk kan . buang dekat dalam toilet . errrr , maksud aku lubang jamban lepas tu flash . dan aku harap lepas ni tak de lagi . 



tade Love , 
Bell

No comments:

Post a Comment