Follower(s)

Sunday, November 21, 2010

mood berubah - ubah

sekarang budak budak darjah enam makin hebat .




tawu la baru lepas exam UPSR . tayah la berlagak macam dah amik phD . huhhh . hari ni macam ape je la kan . seriously , aku mmg tak suka . tak suka sangat sangat . mula mula sebab aku tengok bende yang menyayat hati . membuat hati sedih berduka lara . bagai di tores tores sampai hancur . bagai di pijak pijak . bagai ditumbuk tumbuk dengan batu lesung . sungguh sakit .



lepas tu , ada budak darjah enam tunjuk lagak pula dekat fb . ewwahhh , macam good je la kan . okayy dia perempuan . dan tak tawu la dia wujud dimana . aku tak layan IM dia . then , dia cakap "nabila gedik" untuk banyak kali . aku hanya berdiam diri dan mengucapkan terima kasih atas pujian gedik tu . lepas tu dia kata diri dia sempurna .  sungguh riak itu budak .



p/s : aku tak suka IM di fb *kecuali , orang yang dikenali*



okay , sambung itu budak punya cite . ahaa . hati dah panas . darah mula menggelegak . semakin lama ayat yang dikeluar kan makin pedas . nasib baik ada Pian . dia sruh aku sabar . lastly , aku mmg dah tak bole sabar . yea , mmg sangat sangat tak bole sabar .  errr , time aku pulak . maaf ye budak kecil - -' haaa , punye laa dia tergamam . tak reply terus . err , cari pasal dengan aku lagi .



apa seronok nya IM semende tu . bukan nye ada hal penting pon . just nak cakap "hai" "buat ape" and ape ape shit yang bebudak tu ckp tu . okayy mungkin untuk berkenalan . tapi , semua nya macam annoying gila .



you know what b , I miss you badly :(

No comments:

Post a Comment