Follower(s)

Sunday, November 28, 2010

Just the way you are

saya tak pernah jumpa dia , tapi saya tawu dia baik . teramat baik . malah rasa sayang telah menjelma dalam Hati .



dia cantik . dan dia sangat memahami . kenal pon dekat fb . so , maksud nye memang tak pernah jumpa . tapi , start dari situ semakin hari ikatan kami semakin teguh . awwww . Haha . betul la . dia sangat peramah . malah begitu cantik . dan hari ni post ni khas untuk dia .



okay , niat dah pasang . so bila niat dah pasang mesti kene buat . wajib . hmm , teringin sangat nak jumpa dia . mesti best gilaa kan ? aww . tak  sabar tu makin kuat dalam diri . yee . dia sangat ambil berat . dia caring , dia loving . nak nak bila tengok dia dengan Alif kekasih buah hati dia . sweet gila gila laa .



nanti bila keluar dengan dia . nak kenal habis habis . sebab aku tawu we gonna be a good sibling . I love you so much la . Dia bertudung . aku suka tengok muka dia . every time aku  on fb , confirm tengok profile dia . gambar dia dengan pipi tembam tembam tu . rasa nak tarek lepas tu lepas . lepas tu tarek balik . biar merah . tak payah pakai blusher .


err , Jangan tertanye tanye dia siapa lagi , nak tengok jugak . okayy aku bagi .





she beautiful right ? 


I love You sis .


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment