Follower(s)

Thursday, October 14, 2010

teeettt teeeettt . Ni mungkin . anddd mungkin Post terakhir .



*dan mungkin akan ada lagi .


Examm - - '


kau tahu tak aku ni bukan budak yang bijak bijak . ABC pon belum lulus lagi . adeh . bila aku nak pandai ? kalau setakat UPSR 5A . baek tayah . cisssss , English . yeaa yeaaa . aku bukan nye pelajar english yang baik . tak sehebat teacher aku . well , sekarang teacher pon dah stress dengan kelas aku . ehemmm . don't no why . tapi kenyataan nye .



cukup laa . penat aku . suda suda la . aku malas nak on fb ke ape kee . adehhhh . Exam aku lagi penting dari semua tu . lagi seinggu . aku ulang Seminggu . apa pelajar PMR & SPM akan buat kalau waktu hanya tinggal lagi Seminggu ?  ahaaa . aku pon nak buat macam dia orang . nak rebus buku tu . then , minum air dia .


jangan buat kerja bodoh macam tu . cukup cukup laaa dapat jawap exam atas kusi meja . jangan nak try jawab exam dekat atas katil .  jangan laa . ehmmm . stress do kalau macam ni . adehhh . aku nak try jugak laa buat yg okayy kali ni . cukup cukup la aku maen maen time jwb exam . ape ape paper pon aku tak prnah ada keyakinan yg tinggi .



last ada keyakinan masa jawab exam masa UPSR -__-


ouhhhh . kali ni aku tak mungkin nak main main da kot . ecehhh cakap macam serius nak belajar betol betol . aku serius laa ni . malam malam aku nak berendam dengan buku . buku buku buku yang aku tak bole tangkap ape ape . ehmm .  aku bolee la . jangan cuba mencabar kerohanian aku .



aku belum Form 3 or 5 lagii . tapi , aku kene belajar kan . lepas kene basuh dengan miss Amnah tadi rasa macam menyesal pulak . tak tak . act bersalah . sebab kita orang yeaa 2 excellent 2 tak pernah buat keje dia . selalu abai kan . ouhhhh . I'm sorry teacher




The most wantedd . Fad 

No comments:

Post a Comment