Follower(s)

Wednesday, October 13, 2010

jadi teringat pulak .


Zaman Kegemilangan Myspace .


balik dari sekolah kan . tak sempat bukak stokin terus on lappy . terus on myspace .


kahh kahhh . laman web lama . aduhhh Kuno la pulak

tetibe rasa nak gelak . adohh . sorryy la Tom . aku tercurang dengan kau sekarang . aku dah terset dalam mind aku . yang Facebook lagi better dari Myspace . ciss . kalau dulu masa kat Myspace . berlumba lumba nak banyak kan comment . semua haaa . beribu ribu comments . ye laa kan . nak pulak letak gambar hot hot lagi la ramai . tapi tak berguna akhir nye



sudaa laa . tetibe aku rasa macam nak pulak edit profile aku  dekat Myspace tu. yela kan . biar laa dah berhabuk pon . aku tetap ganti pakaian dia . nak tengok tak ? 


haaa ! tadaa daa daaa . cehhh 



walau ape ape pon . Facebook tetap di Hati aku . cewaahh . ayat . nak bangga pulak laa kan . tu laa . dulu kata Facebook untuk orang orang tua jee . masa ibu suruh buat Facebook . cakap laa . "eyhhh . tanak la . orang tua jee tu " da sudaa . tua tak tua . muda 5 tahun pon nak buat Facebook . sampai menangis nangis . suruh abg kakak dia buat kan facebook untuk dia .


ecehhh . haaa ! amek kau . sekarang semua terkejor kejor haa nak sign up fb . sampai siang malam pagi petang dok menghadap lappy . sampai tak ingat nak buat keje ape . ouhh Fb daa macam DADAH ! Hahaha .


setiap hari nak update status . itu laa . ini laa . macam macam . setiap hari nak tukar gambar profile . supaya menarik . menarik ? jangan laa terlampau menarik . susah pulak nanti .  tanggung laa apa yang korang buat . daa daaaaa ! aduhhhhh , tetibe terasa nak cite pasal budak budak UNDERAGE . yang memalu kan . adehhh .


status status Panas dekat fb . amboiii , makin menjadi jadi mulut mulut mereka ni . tak ingat dunia kalau cakap . yang penting tak ingat jantina . adehhh . jaga laa adab bila bercakap . jangan main lepas jee semua . yang buruk buruk tuu biar di pendam dalam hati . tayah laa nak tulis . likeee macam errrrrr , bende tu menyentuh sensitiviti orang membaca . yeaaa . its public guysss . jangan nak merepek bende bende lucah kat situ . haha .



I love my Fadhli 

No comments:

Post a Comment