Follower(s)

Monday, October 4, 2010

macam apee jee budak ni =,=


macam apee je . 

dia bole anta kat fad mcm tu ? ek ehh . panas do . sumpaah . ek ehh . first dia add aku , then aku app la kan . second dia tgur aku kat IM then , aku tak reply . then dia kutuk- kutuk aku . lepas tuu , aku delete terus dia dari frens fb . ek ehhh , gila laa . aku tak pernah jumpa budak macam ni 


entah dari mana asal usul . tetibe dia boleh buat statement mcm tuu pulak ? wut the hella laaa . ek ehhh . tolong laa derr . maaf la . aku sendiri pon takenal kau . ciss , bertentangan mata pon tak pernah . sedang kan nama kau pon aku tak pernah sebut . ehh . tolong laa . aku tak kan terhegeh hegeh nak kat org mcm kau . 


perghhh . pendendam gilaa lah kau ni . ape kebendee lah . kau cari pasal dulu dengan aku kan . so , kau tanggung la apa aku nak buat kat kau nanti .  then , kau benci aku ? who cares dude . 


jangan ADD dia . dia mungkin berbahaya

ehhh , smpai bebilee pon aku tak kan lupa apaa yg kau fitnah cakap bukan-bukan dekat fad ehh . sikit pon aku tak heran tawuuu . macam apee je perangai kau kan . ek ehhh , dah org tak sudi nak IM . so , just blah je laa . tayah nak panjg2 kan critee doo .  ishhh . sumpah aku geram dgn kau . grrrr . 


haiyaaa . makin panas pulak aku citee pasal dia . memang geram gilaa siyoottt . perghh . mula laa darah tinggi aku nak melepasi tahap ke tujuh dalam ke pala aku . ehhh , kepada anda anda yang diluar sana 

ingat lah . kalau orang tak layan kita redha je la . maybe orang tu bzy ke . tade mood ke . perghh . dah laa kalau org tuu tade mood . korang bole pegi kutuk-kutuk dia lagi ? tak ke macam membengangkan org yg spatutnya IM kau tuu ?  cisss , saket tawuuu hati aku . terus aku delete kau 

No comments:

Post a Comment