Follower(s)

Sunday, October 3, 2010

Bila aku fikir balik memang aku yang salah -__-


**********************************

ehemmm , Ponteng ? ke-pa-le awak . sayaa tak sihat laaa .

sape cakap ponteng tu budak jahat ? eee . sebenar nye dia yang jahat . buat fitnah . entah entah orang tu saket kee . nenek dia meninggal ke . pak cik dia saket kee . dia accident ke . mana laa tawu kan . budak budak sekarang suka buat andaian tak menentu .

selalu pelajar akan bagi alasan apee kalau dia orang tak datang sekolah ? basically  , alasan yg aku selalu dengar

* nenek saya saket cikgu

*saya demam cikgu

*saya kene balek kampong cikgu

*pak cik saya kawen cikgu

*mak cik saya tunang

haha . macam apee je kan . sedang kan alasan tuu kadang kadang direka sendiri . ye laa supaya tak kantoi dengan cikgu yang niat dia orang actually nak ponteng kan . tapi nak belas kasihan cikgu buat laa macam tuu . tapi tak semua nyaa tipuu . ada jugakk yang betol betol saket kan . aku tak kata semua buat macam tu .

********************************

PMR . aku tade kene mgene . cume nak wish good luck . mehh aku bagi tips sikit

- kalau rasa excited tutup mata tarek nafas dalam dalam jangan lepas sampai habes jawab semua soalan .

- pasti kan pen korang ade dakwat sebab nanti tade sape nak bagi kau pinjam pen

- actually santai ajee la . dah banyak exam daa amek kan . tayah nak nervous sgt . tapi jangan laa santai sangat . duduk bersandar sambil tangan cekak pinggang . agak agak nak makan lempeng dari pengawas exam buat la .

- baca doa banyak banyak .

- jangan tido lambat . dan esok pagi baca sikit jee . bg mengingat kan yang terlast . sbb bila korang baca bnyak bfore nak ambek paper gerenti tak masuk . nanti mulee la nak menyesal sambil dalam hati berkata "ehh , aku dah baca tadi . aku dah bace" tapi tak ingat . tak kee itu satu sesalan yang tak berguna ?

- jangan TIRU . seriously cakap jangan tiru . sebab nanti korang tak yakin dengan jawapan korang .

- jangan buat tulisan singkatan . akibat terlalu bnyak sangat texting dgn ayat merapuu . contoh :

"kItEw aDa BuKu" 
"kitew adew buku"

bedekak taw tak . aduhh . cikgu tadika pon tade ajar korang buat tulisan macam tuu . adohhh . haha . budak kecik 3 tahun pon ketawa tengok korang yang tulis macam tu .

tuu je . Good Luck :)

********************************


sama kan ? tetibe rasa nak gabung kan sebab nak tengok banyak ke tak beza nyee . lebih kurang jee

Cinta Kirana .

sekarang ramai sangat orang tengah kecah sana kecah sini . pasal cite ni . 

"eh nanti Galang ingat Kirana kan ? "

"nanti Fara dengan Baim kan ? "

"Raka pegi tido dengan Nadirah kan ?

"Kirana mesti dengan Galang "

"nanti Riana tawu , yang Galang berlakon jee kan ? "

haha . soalan soalan yang aku suke dengar kot . aduhhh . aku tawuu la aku peminat dan penonton utama ceriata tuu . jangan laa sampai aku jadi over excited . dahh laa aku daa mula ber cyta - cita nak jadi artis nii . haaa . nak jumpa randy pangalila . 

kalau korang nak tawuu . Kirana memang dengan Galang pon nanti . haaa :) itu last diaa jangan takut .  Kirana mmg di takdir kan dengan Galang . 


hmm :P cari laa sinopsis diaa kat internet . dia cerita semua kat situu . 

ramai dahh letak gambar Randy jadi profile picture dekat fb . aduhhhh . se adore - adore aku pon . aku tak laa macamm tu . ehemm , sape makan cili dia lahh terasa pedas nyee

kenapa tak letak gambar sendiri ek ? kalau yee pon tade gmbar jn laa letak gambar artis . lepas tuu menyamar kejap . haha . nyampahh seyhhh . macam apee jee . buat lawak tawuuu tak . 







No comments:

Post a Comment