Follower(s)

Tuesday, October 5, 2010



I need my New Friendss , New Life , New Feeling andd New Momentss 


kawan yang betul betul baik ada di kala waktu susah dan senang . kalau setakat waktu senang je ade baek tak payah kawan . duduk dalam hutan kawan dengan benda yang ada dalam hutan tu . 


aku tak pernah mintak simpati dengan sesiapa . suka hati laa korang nak cakap aku mintak simpati dengan budak budak lain ke ape ke . It's your choice babesss . 


Terima Kasih




It's over guysss . Thanks fer making me laugh . I'm going to delete all ours memories . It is my choice

It's hard fer mee guyss fer delete all ours moment together . but I have to . I'm sorry 

****************************************

now , aku jahat . ayat ayat aku aku dah bagi yang tajam tajam punye . salah sapee semua ni ?  ehemmm . bukan salah korang . yee memang bukan salah korang . siap nak bg mampos mampos kat akuuu . sampai hatii gila seyhhh . 

"nabila mane ? " 

"entah dia . dah pegi mati mampos kot" 

wahh wahhhh . there aku dahh lihat di mana letak nyee sayang kau at aku . tade tade tau . kata kata sekadar mulut yg cakap sayang kau sayang kat aku tuu dah tak bermakna dalam diri kau . now ? semua tunding jari kat aku . bila org cakap kenapa tak dengan nabila lagi semua . semua cakap aku dah tade pape ngn korg lagi . pastuu mula laaa cakap aku yang salah . aku yang buruk . segala galanya aku . aku kan ? 

it's okayy babesss . lepas ni kalau aku luah kan perasaan aku kat budak budak kelas kitee . sebok sebok korg nak tanyee pehal ? bukan dah tak amek kesah pasal aku . ehhh , sayang . SAYANG . aku dah mula benci dengan perasaan sayang kau tu . aduhhhh . aku memang tak perfect . aku tak perfect mcm korg semua . 

yee memang sampai kan hati aku buat korang semua macam tu ? memang sampai . okayyyy . korang nak aku mintak maaf kan ? psssssffftttttt -,- apeee ? sape yg penah tanyee aku pasal perasaan aku ? ada sesapa penah tanyee tak . maybe korg adee tnyee . andd aku tak nak cakap kan . haha . pernah tanyee tak diri korang kenapa aku tak nak jawab ? pernah tak ? 



hmmm . sekarang semua dahh benci aku kan ? yeaaa . itu yg aku nak . iitu yang akuu rancang . korang maybee tak dengar rintihan aku . ehh , yg pasal pindah tuu . hari tuu kat rumah shadah aku bgtawuu pasal pindah je kann . tapi kat mira aku gtawuu lebih . ehhh . sayee tak tawuu la kalau mase tuu saye bg tawuu awak sekadar hanyee kata kata . memebazir air mata aku laaa weyhhh miraaa . buat apa aku crita kat ko . then kau peluk aku ?  kau suruh aku sabar . 

tekanan  ! perghhhh . aku stress tawuu tak . stressss ! 





























































aku sayang koranggggggggg T_______T


















No comments:

Post a Comment