Follower(s)

Saturday, October 30, 2010

kau tawu . aku rasa macam errr , Entah !



ini Nabila . kau jangan terpegun . tolong 


Aku rasa errr , Bosan ! 


kau tawu aku rindu zaman zaman dulu . maksud aku keluar setiap hari dengan kawan kawan aku . pegi sana pegi sini . dan balek  lepas azan maghrib berkumandang *budak perempuan tak elok balik time tu . tapi , yeaa . ade kite orang kesah ? haha . kite orang okayy . bukan aku sorang . 


maybe ini waktu Exam




jadi kawan kawan aku kata . ini masa kita untuk duduk rumah kau Nabila . kite study sama sama . sambil makan keropok yang jual dekat hujung rumah aku sana . sambil tengok fb orang baca blog orang bersama sama . sambil main batu seremban bersama shadah . dengar lagu . buat video . ketawa . haha . itu ke belajar ? 


pleasee , Jangan Tiru Aksi Belajar Kami ! 


No comments:

Post a Comment