Follower(s)

Saturday, October 30, 2010

Kau , aduhhh

aku paling benci bila tengok bende benda tak Berfaedah !



sebab banyak lagi bende Berfaedah yang aku boleh buat .


Mata sape cantik ? tarik pipi dia sekuat hati . *weyhhh , pipi kau dah merah sebab kau tarek sekuat hati tadi .


kau nampak tak permainan Mata sape sekarang ?


errrr , minum la Inershine pati beri . menyegar kan mata . haha . okayy . aku tak minum pape pon . maksud aku minum inershine tu semua . ala . kecantikan milik yang azali . tak perlu nak tambah kan lagi apa yang dia dah cipta . betul tak ? ouhhh . semua angguk an . haha . tanda setuju dengan apa yang aku cakap . 


Kecantikan Milik yang Azali 


errr , kau faham tak sekarang . maksud aku . kita tak perlu jeles tengok orang lain cantek . malah kita patut puji orang tu sebab dia cantek . sebab aku memang suka tengok muke Rianti Cartwright . dia cantik . dan aku sangat mengkagumi kecantekan dia . 


dan aku sangat tidak boleh melupakan ini :



err , apa guna buat plastic surgery semua tu . kecantikan kita ada di setiap sudut Allah jadikan kita . kau percaya tak cakap aku . cuba berdiri depan cermin . then tengok dengan teliti setiap sudut badan , muka dan pape je la . ia nya sempurna . ada kee Allah jadikan dia tak de hidung ? mata ? mulut ? tak de kan ? then ? berpuas hati lah dengan apa yang kau dapat . 


maaf kalau ada yang terase . tapi ini adalah umum . umum tak melibatkan sesiapa . 



ade budak kat formspring cakap aku boleh jadi model shawl ? hahahaha . aku hargai nyee sayangggg . satu flying kiss aku bagi . mwaahh ! :* 


I Love You Fad

No comments:

Post a Comment