Follower(s)

Saturday, October 30, 2010

kau tawu sekarang aku suka pegi YouTube .


aku suka dengar lagu Bruno Mars . lepas habis aku replay balik . replay balik . replay balik sampai telinga aku dah cakap . "okayy tak nak dengar " .


dia betul betul buat aku Tergoda sesaat ' 


lagu dia betul betul buat aku macam . errr , macam . macam . haaa . macam awek yang ada dalam video tu . haha . biasalah aku . suka berangan . ehhhmm , kalau lah bole kan . satu hari nanti Bruno nyanyi lagu tu depan aku . sambil melutut pastu pegang bunga ros merah . alahai , comel jeee dia . bukan aku . bruno je . 


yeeee . cinta aku tetap tak lari untuk dia :)


ouhhh kejap kejap . aku musykil sebentar . aku punye glasses kan . err , aku rasa dah hilang . eeemm , tapi yeaa . aku dah try cari tapi tak ada . aduuuhh . sabar je la kan . adek aku lah ni . ishhh . hilang ? kau bole dapat rasa tak apa yang aku rasa . aku rasa terpukau kejap sebab speck aku hilang . 


apa speck aku tu macam mane ?

macam yang ni leeee .  duhhh

tapelah . dimana awak berada saya nak awak tawu saya sangat perlukan awak baby speck . tolong lah datang balik :(





No comments:

Post a Comment