Follower(s)

Friday, October 29, 2010

zeee Gila !

kau tawu . aku rasa dia agak menyeram kan .



kau tawu kan . SERAM 


dia datang dalam keadaan tiba-tiba . jeng jeng jeng . haa . lebih kurang gitu la bunyi dia . sebab "dulu " tak macam ni . err , dulu dia baek jugak la . tapi tak lama lepas tu kita orang terputus . kau faham tak maksud putus yang dimaksud kan . macam kita orang dah tak keep in touch lagi . haa . macam tu la . sekali . di suatu hari . aku rasa dia macam . entah .




Mata dia Mahal :P


haa . dia dulu baek kot dengan aku . kita orang kenal pon masa umur aku 13 tahun . masa tu pon form 1 . yeaa . awal awal form 1 . masa tu dia form 3 . haa . yela . kenal pon dekat Myspace. yeaa . masa zaman zaman myspace masih panas membara bara . macam air panas yang baru masak 1 saat . yang menggelegak . suhu 100 darjah celcius gitu . 



masa tu selalu jugak kot cment dengan dia . dia baik kot . okayy kot je . dan kebenaran nyee . kuat menganjeng . yes . budak lelaki -,- yeaa . then . kita orang tetibe terhilang arah . macam err , ada konklusi terjadi dekat kita orang yg mnybb kan aku dengan dia yang atas tu tanak contact langsung . okay . tak nak contact  langsung . 



Bunyi nyee macam kita orang serious . bergaduh . yee . kita orang pergi WWE . tengok sape hebat . haha * stupid


tapi entah macam mane satu hari tu . dia macam tegur aku kan dekat Facebook . wuuu . facebook ehh . err , gitu la kan . then , kita orang baek macam dulu . maybe dia dah lupakan yang lama tu . ouhh buang yang keruh ambil yang jernih . akhirnya terbukti jugak kata kata orang tua tua . budak budak zaman sekarang ni jarang percaya . 


then , sampai sekarang kita orang dah okayy . hmm . andd harap ianya akan be longer . yela kan . aku pon dah lupakan yang dulu tu . dushhh ! 



I Miss You Fad 


No comments:

Post a Comment