Follower(s)

Saturday, October 30, 2010

kau nampak tak ?

err , nampak tak apa yang aku rasa sekarang ? aku rasa macam . Haha . nak Jerit . 




kadang kadang aku rasa diri aku memang tak betul . Haha 

kau tawu . aku masih ada 3 lagi paper untuk final exam ni . tapi aku relax je macam tade pape yang berlaku . kadang kadang takut kot . takut ? haha . tak pernah kot rasa macam tu . ia lah kan . aku ni macam errr , sempoi :P tak pon sebenar nye .  kau nak tawu . aku ni sebenar nye malas . maksud aku , errr , aku memang malas . haha 



semalam . rumah haziq . habiskan masa malam aku kat sane . lepak dengan kak ida , zarep haa . entah sape lagi . err , ada sorang akak comel ni asyik ketawa tak tentu pasal . dah la aku duduk depan dia . tengok muke aku dia ketawa . tengok bende mcam  tahap lawak dia sebesar kuman pon ketawa . aku sampai taleh nak makan . aku pon ketawa tengok dia ketawa . sebab dia ketawa sangat la comel . 



errr , aku teringat masa kem form 1 dengan form 2 aritu . yee . ianya masih segar bugar dalam ingatan aku sebab leader aku tegur aku dekat fb semalam . okayy leader aku tu baru form 1 . tapii , banyak langsi doo . ishh . aku masih ingat di malam kejadian dia tumbuk aku . aku rasa macam . ehhh . nak sepak sepak dia balek . kau tawuu diia tumbuk aku . dia tumbuk aku tepat tepat kene muke aku .  


tunggu lah pembalasan nye . LUQMAN 


aku harap exam cepat abis sebab nak keluar . keluar dari rumah setiap petang lepas tu after maghrib baru balik . kan kan Mira Yan Shadah Wawa Fatin ? haha . I miss that 



No comments:

Post a Comment