Follower(s)

Tuesday, October 12, 2010

alalalalalalalalalala


PMR dah abes eh ?



ouhhhhh *senyum siniss



aku Form 2 so. aku tade PMR aku adaaa KBSR jee . hahaha *okayyyyyy stup id laa pulak kan . . ahaaaa  . tak laa . aku terpaksa dan dipaksa untuk mengambil Exam last year ni okayyy babeeeeess and Dudeeeessss . adohh . exam last year ni . semangat berkobar kobar memikir kan masa depan untuk tahun hadapan . ehh ? tahun hadapan aku dah Form 3 seyhhhhh * aku tak bangga malah terharu . terharuuu . ouhh aku pulak laa kan akan mengambil dan duduk dalam dewan SMK Sri Mersing .




aku kan kan . aduhhhh . niat nak masuk smart 1 tahun depan tade  .. kosong . dengan bangga nye aku cakap aku tak nak masuk kelas First . cukup la sepanjang hidup aku aku masuk kelas First untuk 4 kali . yang lain sumee kelas second . ye laa kan . aku bukan budak budak tahap first first standard gituu kan . aku budak second standard jee . ecehhhh




ehemmm . Cikgu Mas daa mula buat tusyen untuk pelajar pelajar yg confirm dapat score A' ferrr Math = =' . Math jeee . aduhh . aku kira kira pon terabur lagi . nak dapat A' math ? fu-la-mak . ajaib syiaaa kalau aku dapat A' Math . memang kecut perut ibu . firt timee wuuu skola mnengah aku dapat A math .


ahaaa . bukan apee la kan . cuba yang terbaek . selagi yang mampu . aduhh . Seminggu bukan nye lama cik kak oi . tup taap tuup tapp . dah seminggu . adehhh . susah arr gni . nyampah laa pulak .  dushhh dushh dushhhh !


cukup la aku malas da nak cakap pasal bende yang menyakitkan kepala aku .




*********************************************************


tiba tiba aku rinduu diaaa . OMGiiiiieeeee 

.

tadi kan ada budak kene panampar hebat dari Izyan dekat Bus Stop . bafak arr . kuang ajo gila budak tu

adehh . baru darjah LIMA . dah manggak manggak dekat busssyyyy stop . tayah laa dek . tak kemana pon . adohh . padan ngn muka . kene basuh ngn aku dannn lebih penting YAN . macam apee je kan . ahaaa . Mira pon daa mula tinggi suara tadi . sungguh ku tak percaya awww awwww . adohh . harap kan dia anak orang je laa kan . kalau tak dalama kene pe nem par dari aku . 

haishhhh . yang pentingg yeeee 



HORMATI LAH ORANG DI SEKELILING ANDA 



No comments:

Post a Comment