Follower(s)

Wednesday, September 1, 2010




pak we number dua aku nih . haaaa jangan memain  . aku adore dia taw . haha . cannot go jeeee .  fewitttt ~ handsome tak ? GALANG laaa kan senang cite . kalau aku cakap rendy pangalila kang ramai yang tak kenal . so , aku cakap Galang . insyaAllah ramai yang kenal . sebab aku tawu ramai yang tengok cite Cinta Kirana kan ? yeaa . aku tawu bukan semua tapi aku suka jugak . tak tawu lah kenapa aku adore gila dengan mamat ni . 


setiap hari aku wajib tengok movie tu . wuuu . dulu BBC . sekarang ? Cinta Kirana . sampai ibu aku kata aku nanti kawen ngn indon . haha . kalau indon macam Galang ni tak pe lah jugak kan . kalau indon yang buat bangunan tu tak nak aku . woo . aku macam ketagih gitu ngan dia . nak buat macam mana kan . aku pon tak tawu . cite ni dah bagi aku DADAH jenis ape . sampai aku jadi macam ni .  haishhh . kenapa lah aku tengok cite ni . kalau aku tak tengok dari awal kan bagus . tak lah aku terADORE sampai macam ni sekali .


sampai ada budak FORM 1 yang iras-iras muka Galang pon aku dah excited . sebab muka budak tu memang macam Galang . sumpah ! sape budak tu ? haha . cannot tell lah babe . nanti korang suke budak tu jugak *untuk peminat Galang jeee . haha . rambut sama gilaaa . tinggal putih dengan tinggi je lah kan . kalau ada tu . perghhhh .  aku kejor budak tu . nak jadi adek aku tak ? haha . gatal nabila niii


aku lupaaaaa lah IZYAN kata tak boleh . nanti Fad marah . haha . aku tak curang laaa . aku cuma adore jee . tu pon salah ke ? aku excited gile bile jumpa budak Form 1 tu la kan . haha . mana lah aku tawu kenapa sampai jadi macam tu . aku tak boleh halang perasaan tu . hanya orang tertentu jee tawu riaksi aku bile nampak Galang Form 1 tuuuu  . Fatin . haha . jadi mangsa untuk teman aku jumpa dengan Galang form 1 tu . bukan jumpa laa . tengok je . 


aku memang tengah excited pon . jangan lah tanya kenapa . sebab korang dah tawu kan . waaaaaa . aku teringin nak jumpa Galang betol-betol . aku berdoa 

"Ya Allah kau temukan lah nabila izzati dengan Rendy Pangalila . makbul kanlah hajat nyee Ya Allah . Amin"


waaa . terima kaish eh sebab doakan aku . insyaAllah bile aku dapat tangkap gambar dengan dia nanti aku tunjuk kat korang . haha *aku memang jakun .


dan disebabkan korang doakan aku jumpa Rendy Pangalila aku bagi koranggg satu flying kiss 

muahhh !  

haha . terima kasih sebab doakan aku lahh kan . aku bersyukur kalau aku dapat jumpa Rendy tu . sebab aku memang nak jumpa dia . mana lah puas tengok muke budak Form 1 tu ajeee . aku nak tengok rendy yang real ! haaaaa


IZYAN . kau jangan jeles pulak dengan aku . sebab kau pun turut sama mendoakan aku jumpa dengan Rendy kan kan ? tape2 nanti aku ajak kau lah . kita jumpa sesama . haha . 

tapi aku lagi ketagih dengan sorang ni :



tadaaaaaa. SUPERMAN ! ♥♥

No comments:

Post a Comment