Follower(s)

Tuesday, August 31, 2010

shuhhhhh ! ya allah . dah ada tikus dah kat blog aku . dah berhabuk dah . kesiannya . aku memang berdosa tinggal kan blog ni sendiri . nak buat macam mana . sibuk memanjang . sampai nak makan tengah hari pon tak sempat bulan ni . sebab bulan ni Allah kata tak boleh makan tengah hari . nanti sakit perut .

result aku ? dushhhh ! malas nak cakap ==' . selalunya aku teruk kan ? haishh tahun depan PMR . PMR ? keeee ~ entah lah ek . aku pon malas nak cakap pasal exam . tapi hidup aku memang tak kan lari dari exam . dan memang exam akan selalui menghantui aku . salah tak kalau aku cakap aku benci exam ? memang aku benci .

one moreee , raya dah dekat lah kan . weeee ~ suka taw aku . aku , mira , yan , fatin dah confirm baju raya tahun ni warna biru . yang lain ? tak tawu lah kan . kite orang nak sama . sama bersama-sama megayakan baju raya kita orang . kasut ? aku terlalu cerewet memilih kasut . sama ada tahun ni aku nak pakai heels lagi ke ? atau kasut yang flat aje . 

ishh . suka hati aku lah kan kan . erm . aku dah ketagih ! ketagih FB . ohhh tidak . jangan lah buat aku macam tu wahai facebook yang sekarang ni tengah menghantui semua para para para remaja yang ketagih macam aku jugak la kan . 




jangan lupa add akuuu ~

nak promote kejap jee . tak bole ? 

No comments:

Post a Comment