Follower(s)

Thursday, September 2, 2010

aku bengang ==' 

dengan budak FORM 1 . harap maklum disini . sesiapa budak form 1 SMKSM . harap maklum . saya Benci budak Permepuan skali lagi saya ulang budak perempuan form 1 yeee . bukan budak lelaki . nak tawu kenapa ? sebab budak-budak ni gatal nauzzubillah .

nak marah ? Marah lah aku , aku tak kesah pon .

nak sepak aku ke , lempang ke . pape laa . lantak korang la . yang penting aku benci korang . yaaaa memang aku benci korang . nak nak . tuuutttttttt . talian putus . karang jadi kontrovesi terhangat pulak kan kat sekolah tu so , aku ingat budak-budak tu harus di beri pelajaran agama dan tatasusila dia orang . tolong lah cover-cover sikit bila nak tengok orang pon .

waaa . main kutuk-kutuk belakang gua nampak ? wut da hella kan . ade aku kesah . nak serang aku sebab cakap gini . silakan . sikit pon aku tak heran . benci aku ? heyyyy Freshyyy lah kot , sikit pon aku tak kesah . FYI , u make me become popular lahh girl . 

" talam dua muka "

ouhh . depan punye lah baik . senyum manis sampai telinga gitu lah kan . tegur ni haa kat fb . "kak ela ! " yukkk . aku menyampah sebenarnye . huh ! sekarang mungkin budak -budak form 1 perempuan tengah marah membara-bara kan baca blog aku . tak pe . terus kan lah . aku suke ~ *sedar diri

belakang . wahhhh ! mulut masing-masing macam ape je lah kan . lebih kurang longkang tepi rumah aku je .

one moreeeee , budak !

kau tu baru nak mengenal masuk sekolah menengah lah kan . yaa aku tawu la aku ni baru form 2 ! tapi , kau ! budak form 1 . respect lah sikit babee , ape kau ingat sekolah tu bapak korang punye . tak kan  . so , tak yah nak manggak-manggak sangat depan aku . benci aku ! ade ke patut aku tengok muka korang yang bajet hot macam api tu ? ohh tak patut kan .

lagi satuu , tak reti malu ke apeee ? nak kecah sangat kapel sana kapel sini . putus sana putus sini tu pehal ? WTF -,-  lain kali , kalau nak bercinta tak yah lah nak hebah-hebah sangat . macam kau tu player lah pulak kan . sekejap putus sana . pastu kapel ngan orang lain pulak . dushhh ! ape ke jadah nye lah kan ?

sejahat-jahat aku pon . aku tak lah terhegeh-hegeh tunjuk muka kat orang yang aku suka . ni . astaghfirrullahazzim ' macam ape je lah kan . "eeiiiyhh . dia comel lahh , handsome laa" bafak kau . tak malu . haha


maaf kan aku sebab tercelupar lah kan . blog aku kan . suka hati aku laa . jangan nak banyak soal . dan untuk budak form 1 perempuan . tak perlulah nak tergedik-gedik macam ulat bulu tu .

nak benci ? well aku alu-alukan :)

No comments:

Post a Comment