Follower(s)

Thursday, September 2, 2010

hello and peeps :)

alhamdullilah . akhirnya hajat aku selama 5 bulan tu akan tersampai . aku happy . hari sabtu ni aku mungkin boleh jumpa dua kawan kesayangan aku tu . waaa .

Aisha Emelia

lesbo aku 

5 bulan kan aku tak jumpa kau ? aku rindu kau . seriously aku sayang kau . feewittt ~ dia makin cantik babe sekarang . tengok lah lesbo sape lahh kan . pak we aku ni . haha . well , semenjak aku berpisah dengan dia aku masih ingat dia sampai hari ni . kenapa ? sebab naluri aku sebagai kawan dia sangat-sangat lah banyak . tak terkira . dia dah sama taraf dengan kawan baik aku . Best Buddy akuuu 




yeaaa . selama ni memang aku nak jumpa dia pon . tapi . dushhh ! macam tak pernah kesampaian pon hajat aku . yang special nye kan . aku kenal dia 4 hari jee . korang boleh fikir tak macam mana kita orang boleh jadi kawan baik selama 4 hari . tak delah kan yang aku tawu kalau nak jadi kawan baik tu amik masa 2-3 tahun . aku dengan AE ? 4 hari jeeee




weeeheee :) yang penting aku sayang dia . dan tak boleh tergambar betapa rindu nya aku dekat dia . omg , iloveyouuu so muchyyy . mmuuah ! 




Aril :)


abang terbaik 

aku tak pernah jumpa pon . tapi kan , macam dah kenal 10 tahun . yaa . start dalam fb . chating as friend lah kan . tetibe dia luah kan problem dia kat aku . and aku dengar je lah kan . and cuba bagi yang terbaik untuk dia . well , semenjak tu rapat jugak lah kita orang . dia baik :) 

baik dia memang tak de tandingan . wahhh ! aku dah terlebih memuji Aril . haha . biar lah . yang penting aku pon sayang dia ♥ as kawan :) kawan yang selalu buat aku rasa bengang + nak tumbuk dia ! wahhh . aku tak tawu lah macam mana kalau aku jumpa dia nanti . haha . . karang ada perlawanan bertumbuk pulak lah kan . yang penting dia nak belanja aku makan . wuuuu . aku sukaaa . pastu dia bawak camera dslr dia tu . yang aku adore tu . 

sejujurnyaa aku tak sabar nak jumpa korang ^^

No comments:

Post a Comment