Follower(s)

Friday, September 3, 2010

aku balik jb :) 

dan aku rasa macam tak bolehh je kuar hang dengan aril n AE . kenapa ek ? entah . tak tawu . macam ibu tak bagi jee . tapi aku nak pegi tak kire nak jugak . aku rindu AE . nak jumpa Aril . tolong lah faham ibu -_-

nak jugak tak kira apa jadi . nak jumpa jugak . berapa lama aku tak jumpa AE . 5 bulan tawuu tak ? apa perasaan korang kalau tak jumpa bestie korang sampai 5 bulan ? rindu kan ? memang rindu . dan ianya sangat rindu . tahap maxima .

nak jugak T_____T


well , hari ni kat sekolah kami bermaaf-maafan . haha . percaya lah aku salam semua cikgu perempuan . alhamdullilah. penyalaman aku berjalan lancar .  tak delah tersekat ke . menangis ke . macam budak f3 . tapee . aku faham :)

hari Raya aku tahun ni macam dijangka kan tidak akan semenarik yang tahun-tahun lepas . mmg aku rasa macam tu lah kan . sebab aku dapat rasakan memang tak menarik . ada masa lagi seminggu kot nak raya . aku ? langsung tak siap kan mental dan fizikal aku untu hari raya ni .

warna biru 

pilihan warna yang menarik kan ? untu kami sekawan . biru di hati tahun ni . warna yang agak lembut . aku dah tengok baju fatin . dan ianya cantik :) tapi tak boleh lawan baju akuuu . haha . baju aku tetap tercantik . haha . nak menag taw . tak kira .


comel tak ?

anak uncle aku dekat Holland . Adam dengan Daniel . ouhhh . iloveyouuu so muchieeesss ! mmuuahh !

dia memang comel lagi handsome . kalah Fad . haha . memang Fad tak boleh lawan kehensemman dia orang . haha

No comments:

Post a Comment