Follower(s)

Tuesday, August 24, 2010


MYSPACE ?

ahhh . dah macam tak wujud lah kan . haha . kesain ms aku tuu . tak tawu laa apa dah jadi . nak buat macam mana sibuk dengan fb jee sekarang . aku tak tawu lah dah berapa ramai yang letak jawatan untuk ms ni kan . aku on then aku app orang tu jee keje aku . 


dah tu nak buat ape je lagi kan . bosan jee aku tengok ms tu . kalau dulu . whoaa tiap2 ari wajib on ms . tak boleh kalau tak on . haha




FACEBOOK ?

aku dahh pro dah sekarang facebook ni . wahhh . macam ape jee . segalanya ada . aku tekan situ tekan sini . haha . well aku memang macam tu . jumpa bende baru . biasalah . jakun ! haha .

tapi memang macam tu kan . balik sekolah . tak sempat salin baju terus hadap bende alah ni sampai  muka berminyak ! eeeee . haha


BLOGGER ?

whoaaa ! ni yang best :D





No comments:

Post a Comment