Follower(s)

Tuesday, August 10, 2010

mulut-mulut lngkang tu bagi aku dah tak percaya dengan diri aku . dah tak yakin dengan apa yang aku buat . kenapa ? sekarang aku sangat tertekan okie ? ouh . tolong lah wahai budak-budak . korang buat aku hilang semangat aku . hish .

haiyaa . ayat aku dah taleh blah ni . haha . well. nabila memang macam ni . ish . tapi aku tetap akan geram dengan budak tu sampai aku mati pon . sebab ? sebab dia tuduh aku macam-macam yang aku taleh terima . eeee . kalau aku dapat dia . aku nak lempang muka dia . baru tawu sape aku .

ish saket nyeee hati ==' . bajet hot lah minah oiii . come on laaa . buat malu lah weyhhh . haishh . tapi memang minah ni tak reti malu . yeaaa . senang dikata kan . howss cheap youu girl . ishh . macam apa jeaa kan ayat kaw tuuu haiyoo . malu aku . shame  on youuuu lah girl

muhammad Fadhliiii :)

weee ~ buah hati pengarang jantung aku nii . tak lama lagi nak masuk 7 bulan aku dengan dia :)

Alhamdullilah . dia je kot yang agak bersabar dengan aku . haha . dia pon boleh terima aku seadanya . yee terima kasih sayanggg :)

sebab aku sedar . aku ni kan mengada-ngada . childish nyee lebih . manja macam budak-budak kecik . tak ke orang menyampah tu kan ? tapi dia . hee . tengok macamboleh terima jee semua tu :) sebab tu aku sayang dia . dan dia pon sayang aku . kan fad ? =p

tapelaaa . korang doakan lahh kita orang kekal sampai akhir hayat . orang selalu cakap "semoga kekal ke anak cucu " haha . aku rasa statement tuu mendoakan supaya orang tu kekal smpai anak cucu je . lepas lahir cucu terus bercerai kan ? bagi aku lah .

aku nak sampai akhir hayat . dia kata dia sanggup tunggu aku 10 tahun lagi *kening kening . haha . dah dia kata dia sanggup an . maksud nya dia sanggup layan kerenah aku ni sampai tua lah kan . haha . jadi , aku pon sanggup :)


see , u're the one riteee ? iloveyouu


lagi satu . macam mana first puasa ? yeaaa . aku okayy jeaa kot . maybe aku dah selalu tak makan kan . sebab tu tak terasa sangat puasa ni. tapi insyaAllah . puasa tahun ni aku boleh puasa penuh . penat lah nak ganti-ganti .

fad asyik mengadu lapa lah haus laa . ish . sabar yee sygg . kejap lagi buka makan puas puas *euwww . mengada jee ayat aku

waktu yang ditunggu-tunggu bila bila ? haishhh . korang mana boleh tawuu . aku punya pasal lah . haha . biar lahh . sape yang faham tu faham lahh . yang tak faham tu . alahh . buat-buat jelah faham kan :)

selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment