Follower(s)

Wednesday, August 11, 2010

kehhh , ni kes mengada nabila . 

haiyoo , apa masalah kaw nabila oii ? tengok gambar je kan ? gambar . dan hanya sekadar gambar . ta payah lah nak describe ape ape . tapi kan , kalau aku tengok pon aku tawu . aku tak sebaik dia orang dengan dia . T___________T huwaaaaa.

tapi nak buat macam mana kan . dah memang aku tak sama dengan dia orang . yeaa . aku memang faham . faham sangat . tapi aku tak boleh tahan . erghh . yela . tapi , citt . kenapa lah dengan aku ni . fikir yang bukan bukan . pastu nak meleleh air mata tu .

sedangkan air mata tu keluar tanpa sebab . dan memang tak de sebab yang munasabah . dan memang tak munasabah lah ! ishhh . sengol lah nabila ni . haha . tak tentu pasal nak fikir buat apa . ishh . tapi aku tengok . aku tengok dia orang happy  . dan aku ? tak aku tak rasa happy .

kalau aku ada ? ishh . tak mungkin . ishh . nanti pasal hal macam ni . aku terus salah faham dengan dia . sedangkan aku tawu yang dia memang macam tu . tapi kan . adoii . tak payah lah . nak menyusah kan hati aku rasa resah gelisah ni . tapi kan . memang dia akan rasa macam  tu . korang perasan tak ?

memang lah korang tak perasan kan . tapi . aku . ishh . patot ke aku fikir macam tu ? ishh tak patot lah . jangan biar kan perasaan kaw tuu menghantui fikiran kaw nabila oii . ishh . tapi aku tak boleh tengok . walau ada sikit pon bende tu . aku terus bad mood . rasa nak nanges .

aku jadi sebak . sangat sebak . yee . sebab sekarang ni aku tengah tahan sebak . whuuu . memang aku tak boleh tahan sebak tu sebenarnye . tapi aku cuba . yeaa . cuba sedaya upaya . tapi secara jujur nya . aku jelez . jelez ? haha . jangan nak bergurau .

hee . dah macam orang gila dah aku kan . tapi memang yeee . aku jeles . lagi sekali aku ulang aku sangat sangat jelesss . =='

mungkin bende-bende yang tak sepatut nya jangan bagi aku tengok lain kali . nanti aku rasa sebak . nanti aku fikir yang bukan-bukan . nanti perasaan tu control seharian hidup aku . dia akan merosak kan hari akuu . ehekkk . tapi memang aku sebak . tak xebenarnya aku nak nangis T____________T

aku cuba tahan . tapi kan . tak boleh . baru sekejap aku rasa bahagia . tiba-tiba . yeaa . aku rasa hati aku sakit . senang sangan rasa sakit hati . yee . memang hati aku sakit . sangat sangat  sakit .

HATI SAKIT + CEMBURU = BENCI

ishhh . rasa nak terkeluar anak tekak aku . apa benda yang aku taip ? ishh . aku bukan nak expose kan apa yang aku rasa . tapi memang ni yang aku rasa . citt citt .

Ya Allah ~ tolong lah tabah kan hati nabila izzati ya Allah . 

haha . aku terlalu kuat jeles kot . yee . memang aku kuat jeles pon . ada masalah dengan korang ? ehhh . kenapa lah kan . aku sendiri confuse dengan perasaan aku sendiri . memang lah kan . korang tawuu kan . aku ? aku ni jenis macam mana ?

aku sangat senang terguris . walaupon aku tak tujuk perasaan tu . tapi sebenarnya , aku tak suka . tolong lahh faham . aku dah tunjuk dah kadang-kdang memek muka yang aku tak suka . tapi . tak da sape pon yang pernah perasan kan ?

sebab . aku pon tak ingin korang perasan . perasaan jeles aku tu membuak-buak . ishh . cuba kalau aku fikir negatif . mungkin tak seterok ni . tapi . tak boleh . nampak je . teros fikir yang bukan-bukan . nak buat macam mana . aku pon tak ingin perasaan tu muncul lah .. tolong lah . kadang-kadang aku tak boleh kawal .
memang aku tak kuat nak tahan . aku dah cuba tapi kadang-kadang syaitan syaitan ni sentiasa menghasut aku . tu yang aku tak tahan .



selamat berpuasaa :)

No comments:

Post a Comment