Follower(s)

Tuesday, August 10, 2010

adohh . pandai sangat nak bagi aku keluarkan kata-kata kesat yang dah lama tak keluar dari mulut aku . haiyooo . citt . apa masalah kaw minah oi . kaw sengaja kan nak cari publicity murahan kat gambar orang . apa tak puas hati dengan aku ? heyy . itu bukan masalah aku .

aku cuba untuk berundur diri kan ? tapi kaw . sengaja membuat kan kemarahan dalam hati aku semakin menjadi-jadi . yee mungkin orang tak kenal aku kalau aku keluar kan kata kata macam tu . tapi , yeahh . manusia . semua salah . aku dah tak boleh tahan . yeaa .

kaw tawuu tak . isshh , kalau ko maki aku sikit-skit tape babe . ni ? cis . macam aku lah terok . ehh . UNDER AGE lah babe . adohh . ape bende lahh . budak budak zaman sekarang ni . haiyoo . pantang namapak orang senang ada jee yang nak mengacau . despert lahh .

adohh . sebolehboleh aku tak nak cari pasal dengan orang . tapi , haiyaaa . minah ni bikin aku sakit hati yang teramat . MAXIMUM okiee ? ishh . saket tawuu . aku memang dah tak boleh sabar dengan kaw . weyhh , tolong lahh . public tu . tak tawuu malu apee ?

yeaaa . aku pon cakap . tapii , aku geram . geram aku makin menjadi-jadi bila kaw cakap aku macam tu . hello . ingat aku ape ? perempuan tak de perasaan . yang tak pernah marah orang aku bukan malaikat lah weyhh . harap maaf .

sesedap mulut kaw je kan . mengutuk orang macam tu . aduhh . ingat sikit kaw tu perempuan . cari pasal dengan budak laki . tak ka namanya cari ajal tu ? aduhh . penat lah aku macam ni . kalau nak baca commet kanak-kanak riang kaw tu ? maaf tak de masa lahh .

kalau comment baik-baik tape . ini macam ape . yeaa . bagos lah sangat kan . masalah ape entah . banyak lagi ruang kat tanjong rambutan tu untuk kaw . pergi masuk sana . tak de orang kesah ko nak cakap pape pon . aduii , rasa nak nanges kaw cakap gitu . tapi , yeaa chill je lah  kan .

sebab aku bukan macam korang ? senang-senang je nak judge orang . heyyy . bajet korang sape huh ? tade sape untuk aku dan juga Aril . tapi . mulut dengan ayat kaw yang tak boleh blah tu buat aku rasa macam nak sumbat kaw dalam longkang tawuu ? haha .

penat aku =='



selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment