Follower(s)

Wednesday, August 4, 2010

lama kan ?



soryyy , yee bloggiee comel . saya membiar kan awak buat sementara waktuuu . busyy lah sygg . sory taw . jangan merajuk lagii . buruk mukaa tu . senyum lah sikit .

:)
haaa kan lawaaa . dah comel macam dulu .

harian yang memburuk kan kehidupan aku . boleh pulakk dia buat hal pagi pagi buta . ishhh  .  macam mana puasa aku nanti ? podahhh . tak pasal-pasal kena ganti . citt . kemudian nnyaaa . bolehh pulak perut ni meragam nak susu . tak delahhh . bukan nak susu nak mintak penyepak dari aku .

ek ehhhh , kalau nak kena sengsengg ponn . jangan lah waktuu sekolah . habis rosak pelajaran aku hari tuu . tolong lah yeee jangan buat lagi wahai perut ku tercinta  . ehekkk ;'(

aku terseksaa yang teramat tawuuu . malu taw . semua orangg tengok . disebabkan awak (!) semua tertanya tanya . eshhhh . menyeksaaaa saya . menggongg je taw . nasib baik ada kawan-kawan yang tercintaa tuu selamat kan saya . kalau tak macam mana ?

tak pasal-pasal pengsan tengah jalan . awak niiii . masa cikgu haki tadi lagii best kan . saya senyap-senyap turun dari kerusi dan duduk bawah lantai . whoooooo . legaa rasanya boleh duduk bawah . daripada duduk dekat atas kerusi yang menyeksa kan tuuu .tak inginn . nasib baik cikgu haki tak tanya apa-apa . agak nya memahami lahhh tu kot .

HAHA . kiranya dia dah selalu menghadapi masalah macam tuu untuk student dia kot kan :)   tapelahhh . bagus lah dia tak tanya . dari dia tanyee kan ? nak jawab apa . haaa . karang kuar semua fakta-fakta sciencee dia . HAHA


ehemmm . ehemmm


ok . lagi satuuu . wahai kawan ku yang terasa kesunyiann tu . saya sayang awak . saya tawuu awak rasa kita orang tak nak layan awak kan ? awak rasa kita orang tak perlukan awak kan ? kita orang selalau buat awak sedihh kan ?

tapiii , sebenarnya kita orang semua sangat sangat lahhh mengambil perhatian tentang awak taw . kalau tidak , awak tak mungkin jadi bestieee saya yang disayangii . tolong lahh . jangan terlalu memikir yang negatif sehingga memburuk kan keadaan awak kan syggg ? bole kan ? pleaseee . fikirkan semua . kalau awak start duluuu , semua akan berterabur .

maaf -,-

No comments:

Post a Comment