Follower(s)

Saturday, August 7, 2010

sedikit kecahh

:)

jangan laa marah weyhh . aku tawu lah kawan-kawan aku semua dah update kan . aku je tak . hee . soryy okiee ?

whoaa . aku kan dapat selendang baruu nih . 





aku cuma nak bagitahuu , yang aku dengan bende alah ni dah akrab :D

haha . suka hati aku lahh nak kecah . aku nak tulis . aku tah mesti korang kata selendang aku tuu tak cantik kan ? tapi aku kata cantik . sebab aku yang nak . yang tergedik-gedik nak beli . puas cari satu cs . hanya nak cari selendang . tapi aku hanya jumpa yang ni je yang paling aku minat . nak buat macam mana kan .

dah suka . amik je lah kan . haha . si degil ni memang macam nii . disebab kan aku ada banyak sebenarnya nak cakap . tapi , sebenarnya aku malas nak taip . sakit tangan je kan ? jadi perkara penting yang aku nak bgitahu . 

jeng jeng jeng : 

AKU TAK DA SUARA . Aku dah bisu =,=

haha . sebenarnya bukan aku dah bisu . akibat tekak aku yang meragam . dan menunjuk kan symptom2 yang tidak baik . dan terjadi lah seperti yang berikut nyaaa lah kan . haissshh . so terpaksa lah jadi orang bisu sekejap -_-

P/S : aku rinduuuuuu , fadhli dan kawan-kawan segedik aku tuuu =P 

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. uuuuuu!!! cntek la selendang tu!!!! suke~

    ReplyDelete