Follower(s)

Thursday, August 12, 2010


aku nak sambut birthday aku dengan kau sekali tau . sebab semua kawan-kawan baik aku ada dengan aku hari tu . kau je T_____T

eheee . walaupon kau tak de kan . aku anggap kau ada dekat sisi aku . tapi aku nak kau ada betol-betol . sebab aku nak hari-hari bahagia aku , aku dengan korang . korang yang aku sayang . aku pon kalau boleh nak ajak si Aril ngok tuu . tapii , jauhh =='

tapelah kan , nanti aku pegi sana jangan lupa nak belanja aku makan kan . Aril dah janji daa . haha . air jangan risau aku punyee pasal . tunggu  je laa kan .

PERHATIAN 
++ jangan lah salah faham okay . blog aku yang lepas tuu . ehekk . ramai yang salah tafsir . bukan nyaa untuk Fad . tapi orang lainnn . haha . tak kan laa dengan Fad kan . aku tegas kan kat sini orang tuu kawan aku yang sekarang ni dah tak nak layann aku dah T____T

dulu kita orang rapat gila , tapi sekarang tak . aku anggap dia dah macam abangg aku daa . sekarang satu perkataan pon susah nak keluarr . ANIQ T__________T


aniq : sampai hati kaw kan , aku pon tak tawu apa salah akuuu 




P/S : bagi yang tawuuu , tawuu je lah okiee :)


IZYAN ++ FATIN 

haisshhh , budak dua orangg ni . sengaja je kan . apa lahh yang dia orang nak buat kan . aku sabarrr jeaa . tape-tape . ada ubi ada batas , ada hari aku BALAS . haha


selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment