Follower(s)

Tuesday, August 10, 2010

bengang bengong . haha

secara lazim nya aku memang jenis cakap kalau boleh satu sekolah boleh dengar kan ? dan aku harap semua menyedarinya . haha . dan dan . aku kan , haha . buat malu je aku nak cite pon kan . sebab aku memerlukan banyak tepung kot untuk baling kat muka aku .

haha . tadi kan . masa aku turun dari kelas muzik kan , haha . kecahh ni budak ni . suri lah ni ni gi bukak cite pasal BBC pulakk . haishh . dah tawu kan aku tak boleh dengar pasal cite tuu . dia pegi start pulak cakap "ehh , hari ni BBc akhir dah kan , widya nak beranak dah kan ? " .

aku pon apa lagi secara kuat dan mengada-ngada dengan sengau aku tu aku cakap gini "a'ah , nanti dia dapat baby kembar kan ? " sekali kan , astaghfirrullahhalazzim . kenapa semua tengok aku ? omg , aku mcm kene strok untuk berapa saat . haha .

aku lupa kat situ ada budak trial PMR . ciku semua tengok . haha . Fad pon adeee . ==' . lagi lahh bengang ni . aku terus turun laju-laju . haha . aku tak nak dah lalu situ . ngeee .

orang pertama yang aku ceritee kan kat  SHADAH *haaa amek kaw . nak sangat kan . haa . aku dah tuliss dah niii .  nasib baik SHADAH memberikan respond yang baik . nak cite ngn mira ? ouhh . tak mungkin . nasib baik ada SHAHAHAHAHADAH . haha

SELAMAT BERPUASA 

tak nampak keee ? puasa dah dekat ni .  korang dah prepare ? aku dah :)

selamat berpuasa yee . kaum muslimin dan muslimat sekalian . 

No comments:

Post a Comment