Follower(s)

Thursday, July 22, 2010

T_______T
saya nak ucap terima kasih :)

bagus lain kali buat lagi . teruskan . omg , apa hak awak ? . erghh . swear . benci (!) . ye saye memang benci . perlu diulang dengan lebih lanjut perasaan benci membuakbuak dalam diri ni ? . tak perlu . faham-faham jela . dan benci ni akan hilang dengan sendiri nya .  buat masa ni . tak perlu jumpa . tak perlu nak baik-baik . sehingga lah waktu yang saya rasa boleh jumpa dengan awak . bole ? itu ja . 

lain kali kalau nak bersuara . tak perlu depan kawan-kawan saya . ok ? semua tanye . nak jawab ape ? . tolonglahh . i'm begging u wahaiii cik abg oi . 

jumaat nieeeee

tak sabar . saya nak hang dekat kawan-kawan saya yang tersayang tu . omg , kawan - kawan . awak semua pandai amik hati saya :) . beruntungnya nabila izzati dapat kawan macam awak semua kan ? yee la . betol . sebab tu saya sayang sangat awak semua .  

dengan korang sentiasa Happy . walau macam mana masalah sekali pon yang ada dalam kepala aku ni . korang akan sentiasa bagi aku senyum kan ? 

kawan-kawn saya . terima kasih :)

Izyan , Mira , Fatin , Shadah  n Wawa

Harap Maklum . Saya Sayang Mereka Lebih Dari Yang Lain . okie ?

3 perkataan yang utama . I LOVE YOU 
sampai mati (!) . korang ada kat sisi aku bile-bile yang aku perlu kan . hanya perlukan fon call ja dari aku kan ? ouhhh . aku sayang korang gila-gila . start dari first day aku gelar korang jadi bestie aku . sampai bile-bile kite akan jadi bestie . 

 walau ape pon , korang antara yang terpenting . hati korang lebih penting dari budakbudak yang lain . ye . aku sayang korang lebih dari yang lain . swear (!) yeee . korang sentiasa bagi aku ssemangat untuk terus buat apa yang aku dan korang rasa betol rite ? 

P/S ; buat masa sekarang , saya hanya perlu berada dengan kawan-kawan saya Fadhli . pleaseeee . bg saya masa untuk berehat dan berfikir . dan perkara penting saya dah maaf kan awak . T_____T


special announcement
HaPPY birtday Min Shahril Azman :)))

harap kau suka tepung yang kami bagi dekat kaw tadi ? HAHA . sedap tak ? HAHA . 
wishingggg : aku harap kaw jadi lelaki yang baek , sentiasa diberkati Allah s.w.t . selalu sembahyang . tak selalu jadi panas baran , selalu memahami orang lain . okk . kalau aku boleh jujur . aku sayang kaw min . macam abg aku sendiri . HAHA . sbb kite dah kenal strt darjah 2 kan ? duduk satu kumpulan kan ? HAHA

No comments:

Post a Comment