Follower(s)

Wednesday, July 21, 2010

sekarang dan selamanya :)

saya akan sentiasa menyayangi awak semua . saya akan sedaya upaya untuk jadi orang yang baru . -_- . kebaikan awak semua dan saya kan ? ye . saya akan cuba untuk fikir positif walau ape pon yang awak semua cakap :) 

agak berat . tapi saya tawu boleh . percaya lah nabila boleh buat kan ? ouhh . kawan-kawan . terutama Fatin :D
HAHA . hari ni ada kuew teow taw dekat kantin . rugi awak tanak makan =p . tulah merajuk lagi dengan saya . nasib baik hari ni masuk lab science . terus baek dengan saya . lepas tu terus berkepit sampai balik . siap kongsi ayam goreng . *RM2 . HAHA . betol lah . kita orang pau orang taw . 

first , Bazieda : 
nabila : idaaa , nak singgit ? bole lah . haus dah niiii
second , Hafiz :
nabila lagiii : piz , nak singgit . nak beli roti . 
third , Aiqal :
nabila lagi sekali : qal , nak singgit weyhhh . aku nak beli air 
last , azfar :
nabila lagi : epaaaaa , singgit . untuk fatin :))

untuk pengetahuan korang . aku bukan membuli . tapi budak2 tu suruh aku mintak sebab dia orang malu nak cakap . so aku cakap kan lah kan ? daripada kawan aku kelaparan . betol tak ? tapi kan . tak pernah aku pau orang sampai 4 org sekali gus . HAHA . 

yelakan . budak-budak . suka mintak duit . nasib baik mereka-mereka tu baik hati . HAHA . kan Fatin ? 
lagi satu , kita orang ponteng pegi persatuan math tawww ><  . kita orang pegi makan ayam goreng dekat sekolah agama . lagi memuaskan . dari pegi prsatuan math tu . HAHA 

aku yang ajak Fatin . Fatin tak nak sebenarnya . tapi dia dipaksa oleh aku untuk berbuat sedemikian . lastly , dia ikut , HAHA . bagus Fatin . 

ohh , tadi kan . erm . presentation untuk BI berjalan dengan lancar . alhamdulliah . hmm . kalau tak , abis laa kita orang kene jalan itik meround satu block . omg , tak nak lah . HAHA . terima kasih buat kawan-kawan yang satu group dengan saya sebab memberi kerjasama yang sangat baik . terutamanya Mira , Asyraf , Farhan , Loges dan Mannosh*budakk baru yg masih mentah dlm kelas kita orgggg . 

and , aku dah mula bace komik tade warna . HAHA . khusyuk taw . sampai Fad dtg kelas pon aku tak perasan . HAHA bialah .

No comments:

Post a Comment