Follower(s)

Monday, June 28, 2010

sleep

entah kenapa aku tak boleh nak lelap kan mata aku ni . sleep tite lah konon-kononya , hampehh . dushh

tak sabar menanti esok ;)

tak nak tanya kenapa aku tak sabar ? tanya lah weiyhh . HAHA . aku nak tengok benci bilang cinta lah beb. alahh korang ni macam tak biasa pulak . setiap hari selasa hingga jumaat . apa lagi kerja aku ? kalau tak menghadap tv yang teramat mulia tuu , kuang3

perlu tengok dan wajib tengok . korang ta nak tapela == . tapi aku suka . suka tengok . dan aku sangat menghayati cite tu . :D 

macam mana aku bole terpegun dengan cerita tu pon aku tak tawu -_- ?

tapi tadi , aku bace dan surf kat internet pasal marshanda dgn baim . eiyyhh , grr geram gilaa . dia orang dah nak break lahh . dia org nak putus . tapi , emm . entalah . tapi dia org memang pasangan buah pinang dibelah satu . kan kan ?

kih3 . shhhh =='

nak tido

taleh tido lambat ,

sok sekolah 

bye bye

awakk !!

selamat malam

nabila izzati's


No comments:

Post a Comment