Follower(s)

Saturday, June 26, 2010

momma
ibu , HAHA . apa entah yg  ibu merepek tadi . aduhh =='

:)

entah . tade pape yg menarik untuk diceritakan hari ni pada entri kali ini . wuuuu 

benci bilang cinta

tengok lah betapa gila nya aku dengan cite nih

wah , kali ni baru bersemangat nak story morryy . hee~ korang tengok ? alahh . tengok lahh . cite tu best giler gabann tawu . ok . aku pon tak tawu kenapa aku jadi excited bile tengok cite tu . emosi dan perasaan aku meronta-ronta bila ade samething yang terjadi . hati aku akan menggelegak bila ada orang buat wynda sedih;p

*cite ni lau ulang 24 jam pon tape . aku ta kesah . sebab best gilaa duhh . HAHA : sumpah , swear . entah ape lagi . tapi mmg best


kelakar ja an . wakakaka .  tapi betol lah . adore gilaa dengan cite tu . apa masalah aku pon aku tak tawu . kat skolah lagi la . bila aku jumpa orang yang sekepala ngn aku untuk membuka topik tentang cerita ni . lagi lah aku excited . rasa nak luah kan segala-galanya yang aku tawu pasal cerita tu . 

HAHA; sekepala ngan aku sape lagi :
mira , yan , shadah , fatin , wawa , suri + amar

hmm . kalau nmpak muke dia orang aku akan menjerit macam org kene histeria . wakaka

nak buat macam mane . dah mmg aku macam tu . ;P

nabila izzati's

No comments:

Post a Comment