Follower(s)

Tuesday, June 29, 2010

muffin 


muffin ? ok . harap maklum . sedang enak aku menikmati kelezatan muffin choco yg telah aku beli dari koperasi sekolah yang nampak menarik ditaburi fries yang berwarna-warni  kat atas nya . yang menarik minat aku dan fatin untuk membelinya . ^^

teka apa yang jadi ?

sedang aku menikmati kelazatan kek choco kesukaan aku , mata aku terfokus dan terbeliak memandang sesuatu yang ada dalam muffin tu . ciss !

ada rambut seseorang yang aku tidak dikenali . ergghh . ta ka aku rasa nak serang ja ko op mase tu supaya bagi balik duit yang telah aku korbankan sebanyak RM0.60 . walaupun hanya 60sen , tapi aku rase tak puas hati . aku macam nak muntah kan balik muffin tu . 

tapi apakan daya . aku hampir makan 1/4 daripada muffin tu .T_T .

aku ? aku nak salah kan sape ?
 orang yang mengadunkan dan membakar muffin tu ? atau , koperasi kerana menjual nya ? atau kedua-duanya sekali ? 

haiyaa . aku yang tengah menikmati kenikmatan tiba-tiba terhenti hanya disebabkan keberadaan rambut yang seutas tu aku rasa nak keluarkan balik . =='

nabila izzati's


No comments:

Post a Comment