Follower(s)

Sunday, August 7, 2011

We will never be apart IV

Hello and assalammualaikum ,


  Hari ni kan hari ahad , sebab tu rasa macam rajin nak update . saya baru jeee habis mengupdated skin blog , header , tambah tokok ape yang patut . dan jadi lah macam sekarang ni ape yang awak tengok ni . saya nak cakap yang saya rindu dia . yeeeee , rindu . tapi simpan . simpan dalam hati lebih baik . okay , wat cool . as cool as maria elena . pehhhh , idiom baru tau . I reka . janhan lupa masuk kan dalam essay English . korang punya English teacher mesti tawu punya Maria Elena tuu sapa , kalau tak tawu , kenapa teacher I tawu ekkk , ouhh lupa dia kawan Maria Elana . hihi


  Hari ni habis masa dekat depan lappy jeeee ni , cari jugak ape ape contest yang boleh saya join , tapi semua nya tak sesuai . biasa lah duit dah tade , nak cari duit . pandai pandai lah kan . ermm , so , saya habis kan masa tengok BOF ( boys over flower) . cerita tu menggugat iman betol . saya sukaaaa sangat dekat So yi Jung Sunbae . hihihi . okay , lets talk truly girl to girl .... suka keee lelaki mata sepet ? muka putih ? rambut panjang belah tepi semuaaaaaa . haha , bak kata cikgu Isbah , lelaki Korea lebih kepada perempuan , bukan lelaki sejati . haha . suka tau statement cam tu .



Jangan jerit pleaseeeeeeeeeeeeeeeee . 


  Betol tak kata cikgu Isbah , tapi memang betol lah dorang ni comel . saya pon suka , sebab tu saya tengok cerita BOF tuu , kalau tak suka dah lama dah tak layan cita gini . buat asam jawa je lahhh der .  okay . fooiineee , saya suka dia ><   . haha ,  Saya suka lelaki yang nampak bersih cam ni , nak suci jeee kan . saya suka lelaki tinggi , saya suka lelaki yang tak show off , saya suka lelaki yang tak dikelilingi perempuan , saya suka lelaki yang cool macam saya , saya suka lelaki yang ada kereta . hahahaha 



  Btw , tadi saya blogwalking , saya terbaca satu post yang berkaitan contact lens , is'it haram  peeps ?  Saya memang tak pakai , tapi  pernah teringin nak pakai , tapi takut . haha , tapeee , mata yang Allah bagi kat saya sudah cukup untuk menampakkan saya macam pakai contact lenss . hihi . so read this girl ----------> Zone Syuhadah . Saya tak berani nak cakap ape ape pasal halal atau haram ni , tapi baca je lah kan . kalau adeee yang terinin nak baca lah . hehehe . 




tak lengkap , kalau muka saya tak masuk sekali . 



Okay , Salam Ramadhan for all (s) . love .



No comments:

Post a Comment