Follower(s)

Saturday, August 6, 2011

August , 07 .

Hello and assalammualaikum ,



  Lama nya tak update . saya tak de idea nak update pasal ape , tapi cuba jugak untuk keluarkan idea . idea ada , tapi dah habis buat karangan / essay / geografi / sejarah dan segala macam . sebab tu idea saya untuk berceloteh dekat sini kian pupus u_u . tup tap tup tap , dah 7 hari kita puasa . lagi 23 hari kot nak puasa . hihihihi . yeahhh nak raya . nak beli kasut 5 pasang , baju 7 ke 20 pasang . haishh , tak sabar rasanya . Raya memang tak sabar . kalau tak sabar dah lama dah tak puasa . alhamdullillah ~  puasa 7 hari ni , penuh . tak ponteng lagi . biasa lah perempuan kan . leceh sikit .


  Btw , henfon hilang , memang comel cantik tertarik kau memang dabom lah kan . bukan senang , sekali seumur hidup saya henfon hilang . ini semua adik saya punya keje . bab_ betol , dah buat hilang boleh buat tak tawu pulak . sapee yang tak geram . dah lah henfon tu beli pakai duit rata . kurang hajar punya nazareth . kalau  lah saya tawu nak hilang , saya tak bagi dia pinjam , tapi atas belas kasihan saya jeee , konon nya masa tu birthday dia , dapat call free kan . bagi lah dia pakai jap , sobs sobs T-T




Nak rambut cang niiiiiii boleh tak ? 


  Masa ni keluar dengan kawan , pegi lepak kat taman mainan , haishh , suka bila tengok budak budak ketawa bila turun gelongsor main buai , apa lah yang dia orang rasa masa tu kan ? sweet betol . Duit dah sengket ni , maklum lah , pemboros macam saya ni , tak boleh nampak dut , nak guna jeeee rasa . hehehe . okay stop .. 



  Btw , lepas ni saya dah tak update blog , nak pergi menuntut ilamu , Trial dohhh . gila lah nak main main , trial lagi penting dari PMR . pada pandangan saya lah . kena buat betol betol . nak keluar dari sekolah tuuuuuu . nak duduk jauh jauh . cehhhhh . tade lah jauh mana pon .  sekarang busy dengan sekolah , penat gila tawuuu .  kalau dekat sekolah masuk jee pukul 12 , mulalah muka macam ikan siakap . hehehe . bukan saya lah , tapi orang lain . 






  Nak tengok baby iqbal dengan ikmal . Iqbal dah dapat adik , yeahhh ! 






P/s : Wish me luck for the trial , InsyaAllah akan dipermudah kan segala urusan anda , bersedekah doa pada bulan Ramadhan ni lagi berlipat liupat ganjaran yang Allah bagi kan ? Doa kan saya .  terima kasih :)






No comments:

Post a Comment