Follower(s)

Thursday, August 18, 2011

It's just the starting .




Hello and assalammuaikum ,


 
   Saya lah Nabila Suhaimi yang gagah perkasa tapi kecik ^^. mengapa ?  rendah itu comel mkayyyyyy . omel tomel momel . haishhh , gediks . saya bukan jenid gediks . yeee kot . bukan jenis nak meleset leset dekat lelaki(s) . eeeeeee ' . hello , saya nak bebual pasal satu ayat ni , yessssssszz . satu ayat bohong pada mulanya , namun mungkin menjadi kenyataan . yepssss ! ----------- > I love you forever .














habis . 


  Untuk yang atas ni , mungkin ayat I love bla bla bla tu berkesan . tapi untuk budak tak matang macam seseorang atau sesiapa lah kan . ayat tu hanya mainan . example here is , seorang perempuan k ? suka kat seorang lelaki k ? haishh . B , ilove you foerver  sampai mati . puihhhhhh , then dia break up , tak sampai sebulan/seminggu/3 hari/2hari-1 hari dah dapat cari lain , what type of human like that ? bukan kah perkataan tu seharusnya , diucapkan dengan perasaan yang benar , jujur dan ikhlas . ni main hembus jeeee , apa macam bro ? hah ? saya tak main main . kalau lah dia  I love you bla bla bla dengan perempuan tu , dia mesti tunggu perempuan tu sama jugak dengan sebaliknya . kalau rasa tak long lasting , tayah ucap lah . sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tak berguna . kihkihkih . 


  Kalau kita suka biar serius , tapi bila kita dah setia segala , ada jeee yang mengganggu . wtf -.- macam masalah family . bila dah timbul masalah cam ni , memang masalah besar , besar sangat boleh jadi macam macam . dari suka terus tak suka . nvm lah , bukan salah kita . mungkin ada cara yang tak betul . redha . biar saya berterus terang yang saya dah alami . dah alami masalah paling besar dalam hidup saya . pada umur yang macam ni saya dah alami memang hebat lah kan ? itu lah nak bercinta biar lulus . lulus dari segalanya . lagi satu nak cari pasangan biar dua dua belah mak bapak setuju , jangan sorang suka , sorang lagi tak ikhlas . tak guna doh . 


  itu sahaja . berdasarkan pengalamam yang sedia ada . mungkin terlalu sikit , namun boleh lah kalau nak tolong kan ?


-Bell


No comments:

Post a Comment