Follower(s)

Monday, March 28, 2011

Sekejap jee ni .

Hello and assalamualaikum ,


 pertama sekali aku akan jarang gila update sebab lap top skrin pecah ! okay , sound good kan kan kan ? aku bengang gila sebab aku yang buat . hehehehehehe . okay . yeee memang salah aku . dah cukup menyalah kan aku . aku busy gilaaa kot dengan sekolah lagi ape lagi . so , nak tengok semua kejadah ni dah tade masa . Facebook ke apee ke , Myspace ke ? hahahaha . myspace still wujud . hehehe



  
  Okay boy , I'm happy you have find you girl . Nvm , aku dengan perasaan aku ni boleh campak masuk dalam longkang sebelah rumah . lagi pun aku tade bagi tawu kau pape . sokay lahhh , aku pon tak nak ada ape ape harapan lagi (konon) kita baik , baik macam isi dengan kuku . cehh wahhh . hehehehe . aku nak nagis , tapi aku tak boleh sebab tade sebab . kau bukan tawu apa perasaan aku . okay , aku tak pernah paksa kau dan tak pernah bagi tawu kau . so , salah aku dan sememang bukan salah kau . 


Aku kecewa . yeaa memang sangat kecewa tapi aku suka bila tengok kau bahagia . aku akan terus tunggu kau . insyaAllah la kalau tade sape sape lagi yang dapat cuit hati aku ni , dan selagi perasaan ni ada aku akan terus simpan nya dari kau . dan aku mungkin tak kan pernah bagitawu kau pasal apa yang aku rasa . aku tak sanggup kau tawu . aku tawu aku bertepuk sebelah tangan . tapi tapeeeeee , aku tak kesah . 


aku rasa sedih , yee sangat sedih , kau boleh tak lepas ni aku nak remove kau dari friends fb ? tapi aku tak nak . otak aku nak buat tapi hati aku tak bagi . aku nak ikut yang mana ? orang kata suruh ikut "kata hati" so aku ikut je laaa kata hati aku yang takkan menyalah kan kau langsung . cepat betul kau lupakan orang yang sayang kau . haishhh , aku kesian dekat dia . 


okay , sorry kalau post ni hanya pasal kau , aku tak tawu nak lepas ni semua ni kat sape , hati aku hancur tapi tapee , selagi lagi aku cakap yang benda ni bukan salah kau . semua salah aku . so , kau tak perlu rasa bersalah . aku nak berlalu , assalammualaikum . 


With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment