Follower(s)

Thursday, March 17, 2011

Rubbish goes on .



   Ini muktamad okay ? no more waiting . hehehehehehehehehehe . Hai awak , kita dah tengok profile awak . haishhhhhhh , sangat lah comel . comellwww gileerwwwww . okay , terguna bahasa eeuww pulak kat sini . okay sorry . ouhh yeaa , comel gilaaaaa . siap ada tujuan lah . Semalam saya call bruno mars , dan dia bagi tawu saya yang dia nak jumpa awak , nak tengok awak depan depan . sebab muka awak comel gilaa , putih sangat sampai nak pecah skrin lap top . so , dia nak jumpa awak . tapi saya tak bagi sebab nanti dia terus lupa saya . hehehehehehehehe


  Awak ni emo lah , tak boleh jadi cool macam saya . baru kena gertak sikit dah melenting . macam mana nak jadi wanita kuat ni wakk ? Kuat dan cool lah . Kita ni kan kawan . errrrr , yeeee kawan . haisshhhh . awak bukan tak kenal saya . memang sentiasa jadi orang yang jujur bagi mengelak kan penipuan . ehhhh , japp rambut taylor swift cantek ahhhhhhhhhhh ! . hehehehehehe . We do not need to care this kind of people . hehehehehehehehe




Saya senang untuk baca blog Yasmin Redzuan .   Sebab tu saya nak memetik beberapa kata kata dia , yang saya setuju 100 % 

Kenapa orang benci saya / aku / diri sendiri



Kenapa ? kenapa orang benci saya / aku / diri sendiri 


1 ) sebab kita benci orang lain ,

  Sape yang tak pernah benci orang ? mana weyhh mana ? Rasullullah jee yang tak pernah . tapi aku ? kau ? awak ? anda ? you ? kalau tak pernah tu , haishhh . alhamdullillah (: tapi aku ada benci orang , dan orang lain akan benci aku balik . nvm , bukan semua orang suka kita . aku sentiasa cuba untuk buat orang tak benci aku . aku mengumpat orang dan tentunya ramai lagi yang tengah mengumpat pasal aku . macam kata Yasmin , Allah tu Maha Adil kan ? 


2 ) sebab kita buat orang menyampah 

 Aku memang selalu buat orang menyampah dekat aku . kadang kadang kita tak sedar yang orang sebelah / depan / belakang tak suka tengok kita . so macam mana kita nak sedar ? 

" Weyhhhh , minah ! lu boleh tak jangan nak tergedik sane tergedik sini , menyampah wa tengok ! "


" hello , kau ni overacting lah ."

"ehhh , asal hah dengan si limah tu ?nampak lelaki hensem je mulalah gedik semacam je . menyampah aku "



nak tunggu sampai orang depan / belakang / kiri / kanan cakap macam tu dulu baru boleh sedar ?! haishhh , lepas ni pergi mana mana cakap atau buat announce dekat orang yang ada dekat sekeliling kita macam ni ;

"awak , kalau kita buat awak menyampah kat kita cakap ehhhh . muahhh , kita sayang awak "


3 ) sebab kita bajet - YASMIN REDZUAN 

Ini 100 % aku setuju . bajet bagus . jalan nak manggak manggak . pandang orang macam dia princess Flavia . nampak mengada di situ yeeee . 


4 ) tak sedar dengan apa yang kita buat .

Okay , aku / saya / diri sendiri selalu macam ni , so buat lah macam yang aku suruh dalam yang number 2 tadi mkayyyy . 


 P/s : Ini juga peringatan buat aku , aku tawu orang ramai tak suka aku . maaf kan aku . aku tak sempurna . dan aku bukan lah seperti yang di sangka . tapi aku tak de lah jahat mane pon . tak de nye sampai bunuh orang . belum lagi . setakat bunuh nyamuk tu banyak lah . hehehehehehehehe



With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment