Follower(s)

Sunday, February 27, 2011

jangan buang merata rata bole ?

....

kenapa suka sangat nak ambik tawu pasal seluruh  hidup aku ? lepas tu nak tanye aku dekat formspring segala jadah tu . ha ? ingat aku tak de hati kea baca soalan korang yang boleh naik kan aku punya temperature badan tu ? ingat aku patung ? konon nye berlagak cool jawab soalan korang . meh sini aku bagi satu rahsia . dalam hati aku ni lah kan , membuak buak jee jawab soalan korang . (bukan semua lah)  tak kan lah aku kena jawab soalan dengan cool sepanjang masa ? ehh awak awak dan awak sekalian umat manusia . di bumi yang nya .  saya pun ada hati , awak pun ada kan ? fikir kan lah yee .




kalau kau sayang diri kau , atau sesama makhluk tuhan . kau tak kan cakap macam tu . insyaAllah . kau respek aku , aku repek kau . ingat tu . aku tak makan orang . jangan risau . setakat ni paling teruk pon aku hanya makan satu ekor ayam dalam masa 1 jam jee . manusia belum lagi . sama sama lah kita memaafi sesama insan ni , mana lah tawu esok esok aku dah tak update lagi kan . faham faham je lah kan . 



POST NI TAK DITUJUKAN KEPADA SESIAPA , sapee yang terasa je lah . (aku tak marah , nasihat je)



Bell




No comments:

Post a Comment