Follower(s)

Tuesday, January 25, 2011

Kita lupakan je la .

Selagi ada nyawa , insyaAllah tak dilupakan .




Forget the past together ok ? 


Tutup tutup . ingat tak hari tu . cakap nak tukar blog punya url . okay dah dapat . saya nak tukar dengan idea sendiri . lebih afdol . since saya dah tukar ni kan . saya dah tak nak ada kene mengene lagi dengan dia . Kita , dah hancur . faham apa erti hancur ? 


Dah memang tak boleh . setelah difikirkan dengan lama nya dalam kelas . kita dah tade harapan . awak saya , memang dah tak boleh pergi mana mana . saya terpaksa lupakan . segala galanya . walaupun benci untuk buat ini . saya kena buat . untuk saya dan awak . kan ?


okay , saya tukar link blog ni dengan nama , 


suhaimipunyeeanak.blogspot.com 


cool kan ? dengan nama bapak  saya famous . 


buang lah nama alabolela tu . act tu trademark kwn saya . saya curi . tapi saya dah bagitahu dia . okay , so sorry la tak bagitawu awal awal . dalam fb saya kan ada . 


nabila nak guna saya okay ? untuk sementara waktu . tak lah lama sekejap jee . eh , saya ingat nak tukar layout lah . yeahh . tak lama lagi birthday blog so , nak prepare hadiah sikit . blog pun ada perasaan ok . sebelum tu ramai tanye macam mana saya pakai selendang , pashmina dan lain lain . 


tapi saya sendiri tak tawu macam mana nak pakai . sebab saya suka duduk depan cermin . lepas tu belit belit tudung saya . lepas tu cipta benda baru . saya pun bukan nya pandai . asal gaya tu nampak elok , kemas dan tak serabut dan act yang paling penting tak panas



salah satu style yang paling digemari ;



ini yang normal yang paling suka pakai . selesa +tak serabut dan tak panas . 


No comments:

Post a Comment