Follower(s)

Sunday, January 23, 2011

Awek Pantai

okay semua . sekarang dah nak dekat pukul 11 .


curi sikit je masa nak letak gambar gambar buruk . tak banyak pon 3 jeee .



hari ni dan semalam aku pergi tido dekat pantai . 


siapa sangka tahun ni ada jugak masa aku tid dekat pantai . datang datang jee , aku terus pergi jogging sorang sorang . kononnya macam latihan untuk merentas desa la tu . hehehe . okay lepas tu ada suara suara bisikan syaitan mula menghantaui . bayang kan aku lari tengah tengah gelap . 


walaupuun pak su aku ada kat belakang . then , kita orang masak masak sikit . untuk mengisi perut yang lapar . 



ewwahh , nak bergaya sikit jee dengan topi tuu . *kecik la topi tu*


lepas jog ulang alik pantai , aku pegi makan burger . erk , yeahh memang benda stupid la tu kan . nak hilang kan berat kononnya . tapi pergi makan makanan berat . well , itulah nabila . haishhh . 




ini gambar terpose gedik . atau dengan  kata lain sengaja untuk pose begini . 


okay , angin dia kuat gila . macam tido dalam peti sejuk . aku gulung badan aku dengan toto . bayangkan lerrr . sejuk gila . ombak dia bergulung gulung . siap main terbang terbang . okay malam nya saya mimpi awak FowArD . saya asyik teringat awak bila dekat sini . 



-_- saya tak mampu tahan rasa rindu . tapi , saya kena . 


With Love,
Bell


No comments:

Post a Comment