Follower(s)

Monday, December 6, 2010

Garfield Bebeyyhh

setiap malam benda benda tu muncul . ape kejadah nyee entah .



sekarang aku nak cakap benda yang agak Berfaedah . macam lah selama ni aku post benda tak berfaedah . aku kalau cakap semua berfaedah . Jangan main-main . aku shoot sorang sorang karang .


1 Muharram detik permulaan ~~~ ecehh . sekarang hanya kau sorang je yang ada dekat sini    aku . ewahh wahh . disebabkan 1 Muharram kan .    untuk kau jeee . yee . bangga tak bende ni untuk kau . aku tak tawu lah kalau kau still tak nampak .


Hari Kames nak keluar dengan abanggg Akia . Hahaha . tapi tak confirm lagi ahhh . tapi sound greatt gilaaa ahh . haha . abg Akia bawak camera tu yg paling best . sayang ahh abg akia . ehh bukan abgg akia ahh abg Amer . heheheheeeehee


  bagi hati sikit kan Mr.Kau . elehhh konon beruntung lahh . Hahaha . tak lahh dia tak beruntung . aku pon tak untung . so , dua dua tak dapat apa apa . Bosan laa macam ni . bocan taw . Hahaha .  eeeee '  aku tak berapa nak suka orang kalau ayat dia macam ni ,


itew sayunk awaq . itew nark kapelww ngan awaq 


Budak tadika pasti tergelak besar dengan ajaran ajaran sebegini . dahh ahh lupakan . aku pon tak suka . ahhh benci benci benci !



With Love Love Love to Mr.Kau ,
Bell

No comments:

Post a Comment