Follower(s)

Thursday, December 9, 2010

fuuuuuuchaa ,

tamparan hebat pasal post lepas, Hahaha . tindih punya pasal


alahai . Hahahaha


Gambar semata-mata . tak de kene mengene . lagsung . kami tiada hubungan sulit . Muahaha . dah ahh . hmm , aku suka lah soalan soalan kat formspring . dia agak mencabar kesabaran seseorang . seseorang tu perlu lah banyak bersabar . untuk menghadapai soalan2 maut .


aku dah lama bersabar . ramai paparazzi dekat bumi ni ehhh . normal la tu . disebabkan normal la , aku masih boleh bersabar kot dengan soalan soalan . tapi bukan SEMUA . hanya segelintir . ok ? aku tak nak sesiapa datang rumah aku siap bawak parang .



Mari menari sekarang best ehh ? hahaha . buat masa ni pasangan Razif dan Ariz menjadi pilihan di hati . hahaha . sape suka ? hee , mehh sini cium dua dua blah pipi . muahh muahh :* ewahhh . kita sama sama doa ehh . sebab kalau nak undi rasa macam membazir . baik txt dengan A . kan ?


okayy , aku betul betul penat sekarang . cop , Prisoner of zenda + kanang . tak baca lagi . okayy bagus kan ? nak menghadapi masalah . macam laa potato of people aku baca . heheheheee


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment