Follower(s)

Wednesday, December 8, 2010

Another day .

Penat ahhh . betul betul penat .


ciss , kau kan . haishh rindu tawuu aku ni . tapi tape laa . sokay . aku masih tunggu kau .  dan aku akan terus tunggu . it's sokay and it's alright :P sambung ehhh . pak long aku dari penang datang . so agak busy dengan pak long aku yang hensem tu .


semalam berjalan satu zoo dengan pak long . orang ingat aku dengan pak long aku dah macam couple . Haha . mana tak nyee sampai berpimpin tangan . awww sweet kan ? bla bla . Hahaha . Pak long je tinggi macam galah . aku parat ketiak dia je . siap boleh menganjeng .


gambar tak boleh masuk lagi . sebab sedikit masalah teknikal yang sedang diselesai kan .



*hiraukan model* 


untuk awak yang di tunggu , seriously , saya rindu awak . betul . -__________- cukup lah blog aku ni di hiasi dengan kata kata jiwang . tanak dahh . aku cuma nak cakap . buat masa ni dia je yang ada dalam hati aku . err , agak agak jangan ada yang terperasan . 


tak pe lah . biar la aku pendam . muahahaha . pak long kan ada . Haha . tak pe tak pe . semalam nak tido , ada orang kene tindih . Tindih ? kau nak tawuu kene tindih dengan apa ? errr , Hantu . aku pernah melalui nya sendiri . rasa nyee macam . fuhhhh , siapa yang dah kene . dia rasa . 


tindih bukan sebarang tindih . ni tindih sakan punyaa siap berbunyi . err , sounds weird . sangat menakutkan . aku rasa semalam hari paling menyeramkan . aku cuma ingat tuhan jee sambil berdoa dalam selimut . memang aku penakut . so what ? ketawa lahhhhh -.- 


I miss You A


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment