Follower(s)

Sunday, November 21, 2010

Today is like usually

Isnin yang mungkin akan membosan kan . dan , mungkin aku sedang mengidam Pizza

psssss , aku tak mengandung !



Pizza Meaty Deluxe . uuuuuuu , I nak makan jugak tak kira I nak jugak .


Tak boleh tahan , tengok iklan kat paper je . 


" pak su , sedap kan pizza ni "


" pegi la order "


" boleh ke "


" boleh la , suruh pizza hantar . nanti call "


" *ohhh god , thank you* " 



heee , ayat agak agak nak pujuk pak su suruh beli . tak kira aku nak jugak . walau ape pon jadi . kalau tak nak manangis . haishhh . sedap lah . tak tahan tengok dia punye daging , yam . errrr , Haha . macam kelakar pulak boleh berjumpa jodoh dengan pizza meaty deluxe ni . 



yeaa , setiap pagi pak cik akan beli paper kan , so setiap hari aku akan baca . sebenar nye bukan baca pon . aku cari yang cari 8 perbezaan dekat gambar tu . hee . budak budak kan suka main bende tu . tiba tiba nampak pizza yang agak menyelerakan tu . errr , melelh air liur :P



tak , post kali ni memang special untuk cerita pasal pizza je . ecehhh . yela malam tadi webbie dengan fad . awww awww . suka la . bape lama tak tengok muka dia . haishhh . ily . 


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment