Follower(s)

Sunday, November 21, 2010

Meaty Deluxe

err , sorry terlambat sikit post pasal ni .


yeaa . seperti yang di hajat kan . aku di kelas kedua tahun depan . alhamdullilah . itu lah yang sebaik bak nye . bagus la . sudah dijangka kan . tapi , kami telah bercerai . bukan aku dengan fad . tapi aku dengan geng aku . ada yang kedepan dan ada yang kebelakang . tape lah , dah takdir kita begitu . yang penting korang tetap di hati aku .


nex year punye cite tayah cakap lagi . sebab nex year tahun  untuk aku gapai cita cita aku beli camera DSLR . Haha . ye la . aku teringin gila gila . tape tunggu lah . tahun depan . 8 A' aku nak jugak camera tu . tak kira . bukan nye mahal sangat pon . Haha . mahal la . sebab tu nak kene tunggu dapat 8 A' .



muka gedik memang macam ni :P



dah dapat DSLR nanti hari hari aku tukar gambar profile fb . gahahaha . okayy itu lah baru di namakan Jakun . jakun level 1 . tapi apa aku kesah kan . 


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment