Follower(s)

Friday, November 12, 2010

tak berhenti !

Try . dan terus try dan terus menerus try . Jangan berhenti .



tak rehat okay . dari pagi tak telan satu apa . telan air liur je . errr , tak cukup . haishh . berlatih gamelan sampai dapat . bayangkan dari 8.30 a.m - 12.15 p.m . okayy . sound good rite ? betul betul buat aku penat . dushhh ! herm . sokay la lagi bape hari je lagi kan sekolah . lepas tu I'm gonna rock and roll my life :P . cakap tak serupa bikin . yeaahhh .



Gamelan untuk Graduasi



graduasi form 5 and upper 6 . hmm . segan pon ada . ciss . segan ? mana ada . sekolah aku buat apa nak segan . lagi pon duduk dekat belakang . so orang tak nampak . ahaa . tak nampak konon . tapi bila start je main . semua orang tengok belakang . tak focus kat depan . ahaaa . dah macam mana . aku tak nak nanti ada orang tetinggal amik sijil sebab terlalu asyik tengok aku main . aku jea ke ? hahaha . - -'



Tak de motif . sekadar menyedapkan Mata "aku" saja 



tadi baru ingat nak main saidina dengan Muq , Arasy , Fatin ngn Mira . yeahh . sebab semalam tak abes main . sebab kita orang main dah nak balik . haishhh . hari Isnin pon tak boleh jugak . da macam mane . okayy . tapelah . next year okay ? hahahaa . tunggu la . doa je lah aku sama kelas ngan korang . ecehh . aku pon berdoa jugak . yang penting bukan kelas first atau kelas yang belakang belakang . second jadilah . tolong laaa . ishhhh . 



dan aku mungkin la . tak jadi pindah . sebab everything gonna be alright . tolong doakan hidup aku . aku tak nak hidup tahun 2011 penuh dengan masalah macam 2010 . yeaahhh . penat . seriously . penat sangat . mungkin aku tak pernah rasa hidup bahagia . cehhh . siapa yang ada hidup yang sempurna . orang kaya level 1 pon ada masalah kan . dahh macam mana . 




errr , F kita da nak 10 bulan kan kan ? 


143 F 

No comments:

Post a Comment