Follower(s)

Thursday, November 11, 2010

sekolah

dushhhhh , Bila entah nak cuti . sekolah , sekolah dan terus sekolah .



seriously , Rindu tahap gajah nak mati . 


bila kita jumpa , aku nak peluk kau . macam second time kite jumpa . yes , macam tu . masa kau bukak pagar . lepas tu kau terus peluk aku . awwww . I miss that damnably . serious , aku rindu rindu ni . yeaa . kite jauh . jauh sampai 200 kilometer . fuhhh , aku naik basikal 3 hari tak sampai lagi . tak sampai lagi tawuu tak . haa . aku ulang balik . 3 hari tak sampai lagi . maksudnye . 4 hari pon belum tentu . 




dan bila aku pegi sana , aku akan rindu pulak dekat kawan kawan yang kat sini . yang kat sini tu maksud aku kat Mersing lerr . aku akan rindu lawak bengong yan yang maraban tu . aku akan rindu tengok muke blur Fatin . aku akan rindu ketawa nenek kebayan mira . aku akan rindu mata shadah . aku akan rindu keberadaan wawa di sisi aku . uhhhhhh - -



aku cari kawan sekeliling dunia . cehh . haha . bak kata bang Amer : You tu puteri hang lipo , tak pernah keluar rumah . Haha ' mana ada . pernah okayy keluar rumah . I  nak sidai baju . angkat baju . bila top up . aku beli ke top up . nak berabad da aku tak top up fon aku sendiri . tunggu orang je . yeaa . aku tak suke top up telefon sekarang . hidup aku dengan blog je . ciss . 



okayy . sambung balik tadi . ehhh , cop ! sebelum tu . FYI , aku suka tulis ayat penuh . maksud aku macam ni . ada segelintir bedak budak yang suka gune short form kan ? macam ;



"mesej" ----> "msj"



haa . lebih kurang macam tu la . nanti terbawa -bawa dalam PMR la . haha' alasan kuno . betul la . lantak la . abg amer nak cakap I akia ke ? ape ke ? haha . jgn terasa ehh makkkk ' . hahaha ' *tak de yang lawak pon sebenar nye . biasa lah main sorang . bercakap pon sorang sorang . ketawa pon sorang sorang . nak nak masa webbie dengan Aril . atuk aku ingat aku ni gila . sebab cakap dengan lappy . hahaha . 


I am a normal Girl :) 



dan , aku bukan la seorang yang suke menyombong kan diri . just malu . malu . faham kan malu . elehhh . hahaha . malu konon . dengan F je tak malu . err , sikit lah . hahaha . okayy . aku tercerita pasal dia pulak kat sini . sorry . I tak tulis penuk pon okayy . 

Bell :')

No comments:

Post a Comment