Follower(s)

Monday, November 22, 2010

Harry potter

Facebook bukkan tempat untuk cari gadoh ye adik kecil .



bole tak tolong jangan kacau aku lagi . macam ape je la kan . kenal aku pon tak pernah . malah tengok bayang bayan kau poon aku tak pernah . ek'ehh . baru darjah bape entah . mulut dah lantang berbicara . tape lah . fine la adik kecil . aku masih boleh bersabar dengan makian kau . pada mula nya tak berhajat pun nak balas balik ape yang dia cakap .



lama - kelamaan ayat ayat dia sangat menusuk kalbu jantung hingga bercerai dari otak . mula lah nak buat tindakan sendiri kan . tak pasal pasal budak tu kene segala makkk kkkii kot dengan aku . yeee . aku memang jahat . aku jahat pada orang yang jahat dengan aku . so , budak tadi tu jahat lah kan ? walau pun masih kecil . maybe budak tu darjah 6 . tapi dia sendiri boleh fikir la kan .



jahat hanya kerna mulut badan binasa . bukan hanya badan tetapi jugak reputasi . err , perangai kau kan budak macam wtf gila kot . ek ehhh , haishhh . las last aku delete terus . so , lepas ni . aku tak kan app orang dekat fb sewenang-wenang nya . maaf kalau aku terpaksa berbuat demekian .


sebab zaman sekarang , orang banyak tak boleh di percayai .



tak de motif ape ape pon :)


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment